| |
superadmin | 19.01.2009 12:17:52 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes
Posty: 1052 #207136 Od: 2008-10-27
Ilość edycji wpisu: 1
Ilość edycji Admina: 1 | ::Informacja:: Na podstawie wywiadu z Prof. Michaelem Salomonem Magazyn marketingu, reklamy i sprzedaży BRIF nr. 110/11 (Strona 30)
Mag. BRIEF: Jak skutecznie poznać zachowania klienta i przyzwyczajenia klienta? Michael Salomon: Kluczem do zrozumienia klienta jest poznanie go na wielu płaszczyznach, a nie poleganie na badaniach.
::Informacja:: Więcej o Badaniach i Rankingach przeczytasz w artykule pt. "Wierzyć, Ne wierzyć")
Bardzo pomocne może być na przykład przeprowadzenie dogłębnych analiz pokazujących, w jaki sposób klienci używają produktów, które kupują-Nawet jeżeli oznacza to śledzenia ich [Klientów] w domu lub w pracy :-) Jest to bardziej przydatne niż tylko zdobycie wiedzy na temat tego co kupują.
::SEO/SEM:: BackLink / PermaLink _________________ Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX |
| |
Electra | 24.11.2024 03:03:26 |
|
|
| |
1missAnna | 26.05.2009 23:39:11 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 14 #266778 Od: 2009-5-26
| porazka sprzedawcy, to wtedy gdy probuje zmusic do zakupu, klient musi sam czuc potrzebe aby to kupic, sluchanie klienta, jak sprzedaje to staram sie aby klient najnajwiecej mowil |
| |
superadmin | 27.05.2009 10:39:17 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes
Posty: 1052 #266841 Od: 2008-10-27
| Słuchać, słuchać i jeszcze raz słuchać Używać tych samych pojęć co klient. To się nazywa personalizacja oferty reklamowej, dzięki niej skuteczność jest większa o około 29% _________________ Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX |
| |
noflash | 22.02.2012 16:13:29 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 7 #873052 Od: 2012-2-22
| Tak trzeba słuchać klienta i mieć też świadomość swoich procesów myślowych, uprzedzeń, stereotypów. Itp
Żeby zrozumieć klienta, trzeba najpierw zrozumieć siebie :-) _________________ blog o obsłudze klienta: http://no--flash.blogspot.com/ |
| |
kalisk | 11.03.2013 20:15:35 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #1239665 Od: 2013-3-11
| Dokładnie. Lepiej bym tego nie ujął _________________ Katalog strony
|
| |
sajana | 03.04.2013 18:05:00 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #1297128 Od: 2013-4-3
| Superadmin napisał, że trzeba słuchać, słuchać słuchać. Powiem więcej, nauczyłam się na szkoleniu sprzedażowym dla handlowców w naszej firmie , że nie słuchać a słuchać aktywnie. To znaczy w tym słuchaniu czuć problemy klienta. |
| |
sewekrusek | 22.08.2014 09:33:49 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Leszno
Posty: 7 #1922708 Od: 2014-8-21
| Ktoś mi kiedyś powiedział, że zasadą w kontaktach e-mailowych powinno się odpisywać jako ostatni. To buduje relacje. _________________ Czy w internecie znajduje się strona z strona z kalendarzami trójdzielnymi dopasowanymi do wnętrza twojego domu ? Kto studiuje ratownictwo medyczne na śląsku ? |
| |
nosny | 20.11.2014 21:28:05 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 17 #1987820 Od: 2013-7-19
| Jak jako ostatni? |
| |
Aaliyah | 03.08.2015 19:04:33 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 26 #2152627 Od: 2014-9-19
| Moim zdaniem ilu klientów, tyle strategii budowania prawidłowych relacji z nimi . Ludzie są różni i taka prawda, że do każdego potrzeba indywidualnego podejścia. Natomiast są oczywiście w marketingu pewne schematy, według których należy działać i które zwiększają naszą szansę na sukces. Uważam, że o wiele trudniejsze niż przyciągnięcie nowego klienta, jest zatrzymanie przy sobie "starego". Zbudowanie lojalności - to tak naprawdę największe wyzwanie w biznesie. A w temacie polecam ciekawy wpis na temat tego, jak sprawić, by klienci nas pokochali: https://minicrm.pl/blog/co-zrobic-zeby-klienci-cie-pokochali/ . |
| |
Gabry | 28.09.2015 17:36:51 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 771 #2180584 Od: 2014-2-12
Ilość edycji wpisu: 1 | Moim zdaniem dobre relacje z klientem, buduje się przez satysfakcję klienta.Przyklad- zleciłem naprawę dziurawej opony w trasie. Trafiło na wulkanizację w Krakowie TOP-AUTOSERWIS. Naprawa wykonana od ręki, konkurencyjna cena.Pomimo, że musieli zostać po godzinach! |
| |
jowitka29 | 29.10.2015 09:32:56 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 59 #2195172 Od: 2014-11-19
Ilość edycji wpisu: 1 | A czy właśnie w takiej branży telekomunikacji nie sprawdzają się specjalne systemy o oprogramowania? ktoś ma coś takiego u siebie? |
| |
Electra | 24.11.2024 03:03:26 |
|
|
| |
jjusti18 | 09.09.2020 11:15:39 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 894 #5914195 Od: 2017-3-28
| Taka jest prawda, ze każdy chce mieć pewność co do jakości towaru. Dlatego większość dzisiaj firm decyduje się na takie działania jak kontrola jakości bieżąca http://ejko.com.pl. W ten sposób każdy ma pewność co do stanu poszczególnych produktów etc. Na pewno warto korzystać z takich rozwiązań, ponieważ w ten sposób można wyrobić sobie zaufanie do klientów itd. |
| |
KamilkaNowak | 25.04.2023 20:55:18 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 4 #8076621 Od: 2023-4-25
| Obsługa klienta jest niezwykle ważna. Trzeba pytać, dociekać czy dobrze rozumiesz potrzeby klienta i szybko reagować na prośby lub awarie. Mogę w tym zakresie z czystym sumieniem polecić ludzi z https://professionalwebdesign.pl/ Każda strona czy sklep internetowy to wynik wielu rozmów i "szlifowania" produktu z uwzględnieniem zachcianek klienta i wiedzy zawodowców |
| |
matyldziak | 10.05.2023 15:11:29 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 158 #8080106 Od: 2021-5-24
| W obecnym czasie na znaczeniu zyskują kompetencje miękkie które kiedyś tylko wpisywaliśmy w CV żeby zapełnić kartkę tekstem a teraz mnogość szkoleń i badania pokazują że naprawdę ma to znaczenie, tutaj nieco więcej w tym temacie zobaczcie jak ważne są szkolenia ze wsparcia psychologicznego, work life balance etchttps://nowemotywacje.pl/kompetencje-miekkie/ |