Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes


Najnowsze posty w dziale Social Media


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » KLUCZ DO SUKCESU W OBSŁUDZE KLIENTA

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Klucz do sukcesu w obsłudze klienta

Sukces w obsłudze klienta, Zrozumienie klienta
  
superadmin
19.01.2009 12:17:52
poziom 6



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes

Posty: 1052 #207136
Od: 2008-10-27


Ilość edycji wpisu: 1

Ilość edycji Admina: 1
::Informacja::
Na podstawie wywiadu z Prof. Michaelem Salomonem
Magazyn marketingu, reklamy i sprzedaży BRIF nr. 110/11 (Strona 30)

Mag. BRIEF: Jak skutecznie poznać zachowania klienta i przyzwyczajenia klienta?
Michael Salomon: Kluczem do zrozumienia klienta jest poznanie go na wielu płaszczyznach, a nie poleganie na badaniach.

::Informacja::
Więcej o Badaniach i Rankingach przeczytasz w artykule pt. "Wierzyć, Ne wierzyć")

Bardzo pomocne może być na przykład przeprowadzenie dogłębnych analiz pokazujących, w jaki sposób klienci używają produktów,
które kupują-Nawet jeżeli oznacza to śledzenia ich [Klientów] w domu lub w pracy :-)
Jest to bardziej przydatne niż tylko zdobycie wiedzy na temat tego co kupują.

::SEO/SEM::
BackLink / PermaLink
_________________
Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX
  
Electra23.11.2024 22:14:31
poziom 5

oczka
  
1missAnna
26.05.2009 23:39:11
Grupa: Użytkownik

Posty: 14 #266778
Od: 2009-5-26
porazka sprzedawcy, to wtedy gdy probuje zmusic do zakupu, klient musi sam czuc potrzebe aby to kupic, sluchanie klienta, jak sprzedaje to staram sie aby klient najnajwiecej mowil
  
superadmin
27.05.2009 10:39:17
poziom 6



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes

Posty: 1052 #266841
Od: 2008-10-27
Słuchać, słuchać i jeszcze raz słuchać
Używać tych samych pojęć co klient.
To się nazywa personalizacja oferty reklamowej, dzięki niej skuteczność jest większa o około 29%
_________________
Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX
  
noflash
22.02.2012 16:13:29
Grupa: Użytkownik

Posty: 7 #873052
Od: 2012-2-22
Tak trzeba słuchać klienta i mieć też świadomość swoich procesów myślowych, uprzedzeń, stereotypów. Itp

Żeby zrozumieć klienta, trzeba najpierw zrozumieć siebie :-)
_________________
blog o obsłudze klienta: http://no--flash.blogspot.com/
  
kalisk
11.03.2013 20:15:35
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #1239665
Od: 2013-3-11
Dokładnie. Lepiej bym tego nie ujął
_________________
Katalog strony
  
sajana
03.04.2013 18:05:00
Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #1297128
Od: 2013-4-3
Superadmin napisał, że trzeba słuchać, słuchać słuchać. Powiem więcej, nauczyłam się na szkoleniu sprzedażowym dla handlowców w naszej firmie , że nie słuchać a słuchać aktywnie. To znaczy w tym słuchaniu czuć problemy klienta.
  
sewekrusek
22.08.2014 09:33:49
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Leszno

Posty: 7 #1922708
Od: 2014-8-21
Ktoś mi kiedyś powiedział, że zasadą w kontaktach e-mailowych powinno się odpisywać jako ostatni. To buduje relacje.
_________________
Czy w internecie znajduje się strona z strona z kalendarzami trójdzielnymi dopasowanymi do wnętrza twojego domu ? Kto studiuje ratownictwo medyczne na śląsku ?
  
nosny
20.11.2014 21:28:05


Grupa: Użytkownik

Posty: 17 #1987820
Od: 2013-7-19
Jak jako ostatni?
  
Aaliyah
03.08.2015 19:04:33
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 26 #2152627
Od: 2014-9-19
Moim zdaniem ilu klientów, tyle strategii budowania prawidłowych relacji z nimi wesoły. Ludzie są różni i taka prawda, że do każdego potrzeba indywidualnego podejścia. Natomiast są oczywiście w marketingu pewne schematy, według których należy działać i które zwiększają naszą szansę na sukces. Uważam, że o wiele trudniejsze niż przyciągnięcie nowego klienta, jest zatrzymanie przy sobie "starego". Zbudowanie lojalności - to tak naprawdę największe wyzwanie w biznesie. A w temacie polecam ciekawy wpis na temat tego, jak sprawić, by klienci nas pokochali: https://minicrm.pl/blog/co-zrobic-zeby-klienci-cie-pokochali/ oczko.
  
Gabry
28.09.2015 17:36:51
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 771 #2180584
Od: 2014-2-12


Ilość edycji wpisu: 1
Moim zdaniem dobre relacje z klientem, buduje się przez satysfakcję klienta.Przyklad- zleciłem naprawę dziurawej opony w trasie. Trafiło na wulkanizację w Krakowie TOP-AUTOSERWIS. Naprawa wykonana od ręki, konkurencyjna cena.Pomimo, że musieli zostać po godzinach!
  
jowitka29
29.10.2015 09:32:56
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 59 #2195172
Od: 2014-11-19


Ilość edycji wpisu: 1
A czy właśnie w takiej branży telekomunikacji nie sprawdzają się specjalne systemy o oprogramowania? ktoś ma coś takiego u siebie?
  
Electra23.11.2024 22:14:31
poziom 5

oczka
  
jjusti18
09.09.2020 11:15:39
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 894 #5914195
Od: 2017-3-28
Taka jest prawda, ze każdy chce mieć pewność co do jakości towaru. Dlatego większość dzisiaj firm decyduje się na takie działania jak kontrola jakości bieżąca http://ejko.com.pl. W ten sposób każdy ma pewność co do stanu poszczególnych produktów etc. Na pewno warto korzystać z takich rozwiązań, ponieważ w ten sposób można wyrobić sobie zaufanie do klientów itd.
  
KamilkaNowak
25.04.2023 20:55:18
Grupa: Użytkownik

Posty: 4 #8076621
Od: 2023-4-25
Obsługa klienta jest niezwykle ważna. Trzeba pytać, dociekać czy dobrze rozumiesz potrzeby klienta i szybko reagować na prośby lub awarie. Mogę w tym zakresie z czystym sumieniem polecić ludzi z https://professionalwebdesign.pl/ Każda strona czy sklep internetowy to wynik wielu rozmów i "szlifowania" produktu z uwzględnieniem zachcianek klienta i wiedzy zawodowców wesoły
  
matyldziak
10.05.2023 15:11:29
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 158 #8080106
Od: 2021-5-24
W obecnym czasie na znaczeniu zyskują kompetencje miękkie które kiedyś tylko wpisywaliśmy w CV żeby zapełnić kartkę tekstem a teraz mnogość szkoleń i badania pokazują że naprawdę ma to znaczenie, tutaj nieco więcej w tym temacie zobaczcie jak ważne są szkolenia ze wsparcia psychologicznego, work life balance etchttps://nowemotywacje.pl/kompetencje-miekkie/

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » KLUCZ DO SUKCESU W OBSŁUDZE KLIENTA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER | Muzyka Blog


No To Frugo
Sznurkownia.info