Klucz do sukcesu w obsłudze klienta Sukces w obsłudze klienta, Zrozumienie klienta |
::Informacja:: Na podstawie wywiadu z Prof. Michaelem Salomonem Magazyn marketingu, reklamy i sprzedaży BRIF nr. 110/11 (Strona 30) Mag. BRIEF: Jak skutecznie poznać zachowania klienta i przyzwyczajenia klienta? Michael Salomon: Kluczem do zrozumienia klienta jest poznanie go na wielu płaszczyznach, a nie poleganie na badaniach. ::Informacja:: Więcej o Badaniach i Rankingach przeczytasz w artykule pt. "Wierzyć, Ne wierzyć") Bardzo pomocne może być na przykład przeprowadzenie dogłębnych analiz pokazujących, w jaki sposób klienci używają produktów, które kupują-Nawet jeżeli oznacza to śledzenia ich [Klientów] w domu lub w pracy :-) Jest to bardziej przydatne niż tylko zdobycie wiedzy na temat tego co kupują. ::SEO/SEM:: BackLink / PermaLink |