Klucz do sukcesu w obsłudze klienta
Sukces w obsłudze klienta, Zrozumienie klienta
::Informacja::
Na podstawie wywiadu z Prof. Michaelem Salomonem
Magazyn marketingu, reklamy i sprzedaży BRIF nr. 110/11 (Strona 30)

Mag. BRIEF: Jak skutecznie poznać zachowania klienta i przyzwyczajenia klienta?
Michael Salomon: Kluczem do zrozumienia klienta jest poznanie go na wielu płaszczyznach, a nie poleganie na badaniach.

::Informacja::
Więcej o Badaniach i Rankingach przeczytasz w artykule pt. "Wierzyć, Ne wierzyć")

Bardzo pomocne może być na przykład przeprowadzenie dogłębnych analiz pokazujących, w jaki sposób klienci używają produktów,
które kupują-Nawet jeżeli oznacza to śledzenia ich [Klientów] w domu lub w pracy :-)
Jest to bardziej przydatne niż tylko zdobycie wiedzy na temat tego co kupują.

::SEO/SEM::
BackLink / PermaLink


  PRZEJDŹ NA FORUM