Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes




NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » SPOŁECZNOŚCI KLIENTÓW

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Społeczności klientów

  
aszulc
22.08.2011 13:05:27
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #754172
Od: 2011-8-22
Coraz bardziej popularne jest budowanie społeczności klientów wokół marek. Czy uważacie że społeczności klientów są dobrym rozwiązaniem na obsługę klienta w internecie? Nie chodzi mi o budowanie nieskończonej liczby profili na popularnych serwisach społecznościowych, a raczej o budowanie swojej własnej społeczności klientów. Czy to dobre rozwiązanie tylko dla dużych korporacji czy uważacie że dialog z klientem / dyskusje pomiędzy samymi klientami to dobry sposób na poprawę komunikacji i budowanie lojalności? Z góry dziękuję za opinie.
_________________
aszulc
  
Electra20.11.2018 00:45:36
poziom 5

oczka
  
aszulc
23.08.2011 11:46:32
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #754700
Od: 2011-8-22
Jakich narzędzi używacie do komunikacji z klientami przed i po sprzedaży?
_________________
aszulc

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » SPOŁECZNOŚCI KLIENTÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER


No To Frugo