Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes


Najnowsze posty w dziale Social Media


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » SPOŁECZNOŚCI KLIENTÓW

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Społeczności klientów

  
aszulc
22.08.2011 13:05:27
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #754172
Od: 2011-8-22
Coraz bardziej popularne jest budowanie społeczności klientów wokół marek. Czy uważacie że społeczności klientów są dobrym rozwiązaniem na obsługę klienta w internecie? Nie chodzi mi o budowanie nieskończonej liczby profili na popularnych serwisach społecznościowych, a raczej o budowanie swojej własnej społeczności klientów. Czy to dobre rozwiązanie tylko dla dużych korporacji czy uważacie że dialog z klientem / dyskusje pomiędzy samymi klientami to dobry sposób na poprawę komunikacji i budowanie lojalności? Z góry dziękuję za opinie.
_________________
aszulc
  
Electra21.11.2024 22:54:22
poziom 5

oczka
  
aszulc
23.08.2011 11:46:32
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #754700
Od: 2011-8-22
Jakich narzędzi używacie do komunikacji z klientami przed i po sprzedaży?
_________________
aszulc
  
aniajarnicka
31.12.2018 03:23:40
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 60 #2623616
Od: 2013-2-4
Jednym z ważniejszych narzędzi dla sklepu internetowego jest infolinia. Klienci oczekują rzetelnych informacji o szybkiego załatwienia spraw. Do teko trzeba ich w łatwy sposób móc zidentyfikować.Jak to zrobić, można poczytać w artykule: https://www.poradyodo.pl/biznes/jak-zweryfikowac-tozsamosc-klienta-na-infolinii-8850.html

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » SPOŁECZNOŚCI KLIENTÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER | Muzyka Blog


No To Frugo
Sznurkownia.info