Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes


Najnowsze posty w dziale Social Media


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PISANIE TEKSTÓW, CZYLI COPYWRITER/COPYWRITHER » CZEGO W MAILINGU STOSOWAĆ NIE WOLNO...

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Czego w mailingu stosować nie wolno...

Pisanie tekstów - porady
  
superadmin
21.01.2010 22:00:13
poziom 6



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes

Posty: 1052 #420339
Od: 2008-10-27
Codziennie użytkownicy internetu otrzymują wiele mailingów z reklamami produktów i usług. Copywritherzy popełniają dwa błędy ktorych stosowanie już od dawna jest "fe" wesoły. Pierwszy z błędów to wysyłka z niemonitorowanego adresu email. Mając bazę ponad 500.000 osób wiem, że wiele osób odpowiada na odebrany email. Drugi to pisanie tekstu typu "nie odpowiadaj na ten email" gdyż i tak to nic nie daje. Jeden jak i drugi problem można naprawić monitorując adresy z których następuje wysyłka. Dla ludzi jest wygodniej zrobić "odpowiedz" niż szukanie adresu email na stronie reklamowanej firmy.
_________________
Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX
  
Electra16.04.2024 14:09:59
poziom 5

oczka
  
lik763buj
16.07.2011 22:01:32
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 30 #735108
Od: 2011-7-16
Słuszna uwaga.

Jeśli zasypujesz swoich subskrybentów dużą ilością
mailingów, reklamowych oczywiście, zwiększasz ryzyko
wypisania się subskrybenta z Twojej listy adresowej.

Jeśli już chcesz wysyłać częste e-maile do osób na Twojej
liście, to niech to będzie wartościowa wiedza, jakiś e-book
lub ciekawy artykuł.

Jednak warto pomyśleć nad tym czy nie zastosować się do zasady,
która mówi, aby nie zasypywać subskrybentów naszymi wiadomościami
i nie zapychać im skrzynki wiadomości, tylko wysyłać maile
co 2, 3, 7 dni lub rzadziej.

Częstotliwość wysyłania wiadomości może być różna i powinna zależeć
od intensywności zdobywania wiedzy, którą powinien subskrybent zdobyć.
Można wysyłać małe porcje wiedzy z dużą częstotliwością (co 1-3 dni).
Ale jeśli przesyłasz do przestudiowania np. 10 stron poradnika, to
daj subskrybentowi na to odpowiednio długi okres czasu, aby zapoznał
się z nim oraz zastosował zdobytą wiedzę w praktyce.

Serdecznie pozdrawiam,
Łukasz

_________________
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Czy wiesz na czym opiera się skuteczny E-biznes ??...
Squeeze Page, Copywriting, E-book, Blog i co jeszcze ??...
Praktykuj E-Biznes

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PISANIE TEKSTÓW, CZYLI COPYWRITER/COPYWRITHER » CZEGO W MAILINGU STOSOWAĆ NIE WOLNO...

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER | Muzyka Blog


No To Frugo
Sznurkownia.info