Czego w mailingu stosować nie wolno... Pisanie tekstów - porady |
Słuszna uwaga. Jeśli zasypujesz swoich subskrybentów dużą ilością mailingów, reklamowych oczywiście, zwiększasz ryzyko wypisania się subskrybenta z Twojej listy adresowej. Jeśli już chcesz wysyłać częste e-maile do osób na Twojej liście, to niech to będzie wartościowa wiedza, jakiś e-book lub ciekawy artykuł. Jednak warto pomyśleć nad tym czy nie zastosować się do zasady, która mówi, aby nie zasypywać subskrybentów naszymi wiadomościami i nie zapychać im skrzynki wiadomości, tylko wysyłać maile co 2, 3, 7 dni lub rzadziej. Częstotliwość wysyłania wiadomości może być różna i powinna zależeć od intensywności zdobywania wiedzy, którą powinien subskrybent zdobyć. Można wysyłać małe porcje wiedzy z dużą częstotliwością (co 1-3 dni). Ale jeśli przesyłasz do przestudiowania np. 10 stron poradnika, to daj subskrybentowi na to odpowiednio długi okres czasu, aby zapoznał się z nim oraz zastosował zdobytą wiedzę w praktyce. Serdecznie pozdrawiam, Łukasz |