Czego w mailingu stosować nie wolno...
Pisanie tekstów - porady
Słuszna uwaga.

Jeśli zasypujesz swoich subskrybentów dużą ilością
mailingów, reklamowych oczywiście, zwiększasz ryzyko
wypisania się subskrybenta z Twojej listy adresowej.

Jeśli już chcesz wysyłać częste e-maile do osób na Twojej
liście, to niech to będzie wartościowa wiedza, jakiś e-book
lub ciekawy artykuł.

Jednak warto pomyśleć nad tym czy nie zastosować się do zasady,
która mówi, aby nie zasypywać subskrybentów naszymi wiadomościami
i nie zapychać im skrzynki wiadomości, tylko wysyłać maile
co 2, 3, 7 dni lub rzadziej.

Częstotliwość wysyłania wiadomości może być różna i powinna zależeć
od intensywności zdobywania wiedzy, którą powinien subskrybent zdobyć.
Można wysyłać małe porcje wiedzy z dużą częstotliwością (co 1-3 dni).
Ale jeśli przesyłasz do przestudiowania np. 10 stron poradnika, to
daj subskrybentowi na to odpowiednio długi okres czasu, aby zapoznał
się z nim oraz zastosował zdobytą wiedzę w praktyce.

Serdecznie pozdrawiam,
Łukasz


  PRZEJDŹ NA FORUM