Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes




NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » O E-BIZNESIE » JAK PISAĆ, ABY SIĘ SPRZEDAŁO...

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Jak pisać, aby się sprzedało...

Książki o copywrithingu
  
superadmin
16.02.2010 10:45:41
poziom 6



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes

Posty: 1036 #454895
Od: 2008-10-27


Ilość edycji wpisu: 1
Chcąc coś sprzedać, musimy przekazać klientowi odpowiednią wiedzę w odpowiedni sposób.

Tego tak naprawdę uczą wszystkie książki, kursy i filmy video o copywrithingu... One uczą sprzedawać poprzez pismo. Gdy piszemy jakąś ofertę staramy się przekazać klientówi w odpowiedni sposób korzyści z posiadania danego produktu, aby sprzedać wiecej np. Jako pracownik w jakiejś firmie, akwizytor czy dajmy na to partner działający w programach partnerskich.

Dlaczego akurat korzyści?

Bo trzeba zachęcić klienta do zakupu i pokazać mu na co zamieni wydane pieniądze, może to być np. Zaoszczędzony czas, komfort pracy czy bezpieczeństwo rodziny.

Aby jednak przekazać odpowiednie korzyści w odpowiedni sposób trzeba znać proste zasady pisania ofert.

Część z nich przekazałem na forum, a część zawarta jest w książkach.

Osobiście gdy sam szukałem książek w różnych wydawnictwach wybrałem dwie...

Pierwsza z nich to Potęga skutecznego emaila, a druga to sprawdzona recepta na sprzedaż, która w pierwszym tygodniu sprzedała się w 1000 egzemplarzach.

Polecam do zamówienia darmowych fragmentów na stronie wydawnictwa i doznania szczęścia z rosnącej liczby zamówień dzieki skutecznie napisanej ofercie
_________________
Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach
  
Electra15.08.2018 20:46:32
poziom 5

oczka
  
MagdaCI
26.02.2010 15:18:46
Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #472593
Od: 2010-2-2
Profesjonalny tekst marketingowy powinien zawierać :
* Przyciągający uwagę nagłówek, po przeczytaniu którego klient bez najmniejszego zastanowienia przeczyta główną część tekstu.
* Wciągający pierwszy akapit, który dzięki zastosowaniu odpowiednich technik perswazyjnych zainteresuje, zmotywuje i zachęci Twojego klienta do dalszego czytania.
* Prawidłowo skonstruowany tekst główny pobudzi zmysły Twojego klienta, wpłynie na jego emocje i doprowadzi do pragnienia posiadania Twojego produktu lub skorzystania z Twojej usługi.
* Wezwanie do akcji, czyli podjęcia konkretnego działania jest też jednym z ważniejszych elementów struktury tekstu. Jeśli nie powiemy klientowi co ma zrobić, gdzie zadzwonić szansa, że dokonana u nas zakupu bezpowrotnie przepadnie. www.kreator.net.pl
_________________
strony www, e-sklepy, pozycjonowanie
www.ci.net.pl
www.blog.ci.net.pl

video marketing, zdjęcia studyjne, wizualizacje i animacje3D
www.studiofotovideo.com
www.videomarketing.net.pl
  
zbychb1
01.02.2013 01:42:14
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #1165522
Od: 2013-2-1
Moim zdaniem trzeba mieć po protsu talentwesoły
_________________
Informacje - Naprawa telefonów komórkowych porady ze zdjęciami oraz gry na androida darmowe

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » O E-BIZNESIE » JAK PISAĆ, ABY SIĘ SPRZEDAŁO...

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER


No To Frugo