Jak pisać, aby się sprzedało...
Książki o copywrithingu
Profesjonalny tekst marketingowy powinien zawierać :
* Przyciągający uwagę nagłówek, po przeczytaniu którego klient bez najmniejszego zastanowienia przeczyta główną część tekstu.
* Wciągający pierwszy akapit, który dzięki zastosowaniu odpowiednich technik perswazyjnych zainteresuje, zmotywuje i zachęci Twojego klienta do dalszego czytania.
* Prawidłowo skonstruowany tekst główny pobudzi zmysły Twojego klienta, wpłynie na jego emocje i doprowadzi do pragnienia posiadania Twojego produktu lub skorzystania z Twojej usługi.
* Wezwanie do akcji, czyli podjęcia konkretnego działania jest też jednym z ważniejszych elementów struktury tekstu. Jeśli nie powiemy klientowi co ma zrobić, gdzie zadzwonić szansa, że dokonana u nas zakupu bezpowrotnie przepadnie. www.kreator.net.pl


  PRZEJDŹ NA FORUM