* Witaj! * DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ? * Zawód: sprzedawca – konieczność czy wybór? * Rynek, czyli skąd się biorą klienci? * Metafora farmy * Pierwsze prace na Twojej farmie * Jest czas siewu i jest czas zbioru * Postać pierwsza: Anna * Pierwsze szkolenie w pracy * Postać druga: Tomasz * Historia pani Halinki * Szkolenie z technik sprzedaży * Obiekcje klientów, czyli „jeszcze nie jestem gotowy!” * Typologia klientów – przypadki z życia wzięte * Pan Marcin – wzrokowiec, skoncentrowany na sobie * Pan Jerzy – słuchowiec, typ audytywny * Pani Małgorzata – typ kinestetyczny i emocjonalny * Ja – Inni * Cele – Problemy * Zgodny – Negujący * Systematyczny – Chaotyczny * Osobisty – Rzeczowy * Podział klientów ze względu na płeć * Podział klientów na grupy pokoleniowe – według Magge i Kent Ferraro * Metaforyczny podział klientów – porównanie do oceanu * Królik z kapelusza, czyli cudowny świat NLP * Główne założenia NLP * Lingwistyka, czyli jak używać magicznych słów * Presupozycje modelu Miltona * Magia postulatów konwersacyjnych * Metafory, cytaty i porównania * Ania i Tomek w terenie, na spotkaniu grupowym * Obsługa posprzedażna * Postać trzecia: Nika, specjalista od trudnych klientów * Postać czwarta: Ewa, * specjalista od brania poleceń * Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni * Słownik * Bibliografia
2) Recenzja/Opis Ta książka pomoże Ci dowiedzieć się, jak naprawdę zostać skuteczniejszym handlowcem, poznając PRAKTYCZNE i SPRAWDZONE techniki sprzedaży Jeśli Twój zawód to przedstawiciel handlowy, masz własny biznes, lub po prostu chcesz nauczyć się sprzedawać i opanować do perfekcji zdobywanie klientów, to pewnie nie raz ktoś Ci mówił, że Ty też możesz poznać sekrety najlepszych sprzedawców i dzięki nim więcej sprzedawać, i nawiązywać lepsze relacje z klientem. Szkolenia, książki rekomendowane ludzi z branży to źródło wartościowej wiedzy. Zawsze pewnie jednak Ci czegoś brakowało. Inaczej nie byłoby Cię tutaj a ten tekst by Cię nie zainteresował. Tylko pomyśl, jakby to było, gdybyś miał poradnik sprzedaży tak dobry, że Twoi klienci sami dzwoniliby do Ciebie po następne zamówienia i sami wychodzili z inicjatywą dalszej współpracy, bo tak pozytywne wrażenie na nich wywarłeś. Jakby to było, gdyby Twoi klienci sami zdobywali dla Ciebie nowych kontrahentów, bo Cię lubią, a Ty, dzięki swoim umiejętnościom sprzedaży, nie tylko masz ich zamówienia, ale i sympatię? Książka, którą zaraz zaczniesz czytać, jest zupełnie inna od tej reszty. Jej autorka „zjadła zęby” na wszystkim, co jest związane ze sprzedażą. Pracowała dla największych firm sprzedażowych i finansowych. Zajmowała się szkoleniem nowych sprzedawców oraz budowała relacje z klientami. Od ponad piętnastu lat całe jej zawodowe życie skupia się i kręci wokół sprzedaży. Spotykała się z najróżniejszymi sytuacjami, najbardziej wymagającymi klientami i problemami, które mogą się pojawiać przy sprzedaży. Pracowała jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy, coach, trener. Przez lata swojej pracy w najróżniejszych firmach zarówno polskich, jak i międzynarodowych, miała okazję poznać setki sprzedawców, uczyć się od nich. Mogła poznawać ich technikę, sprytne sztuczki i korzystać z bogatego doświadczenia, które mają. Dodatkowo uczestniczyła w dziesiątkach szkoleń i w programach treningowych, które doskonaliły jej umiejętności sprzedaży. Każdy z nich wprowadzał nowe sposoby i techniki do jej arsenału kompetencji sprzedażowych. Nieustannie rozwijała się jako sprzedawca i specjalista od rozumienia klientów. Teraz cała jej wiedza i doświadczenie, okupione porażkami i zwycięstwami, jest do Twojej dyspozycji. Wszystko to, co najważniejsze, a czego przez piętnaście lat uczyła się autorka o sprzedaży, jest dostępne w przystępnej i skondensowanej formie dla Ciebie.
Jeśli jesteś zainteresowana/y tą pozycją poniższy link umożliwi Ci jej zakup : http://skocz.pl/recepta-na
Ostatnio byłem na fajnych szkoleniach sprzedażowych w Krakowie bardzo ciekawe _________________ Informacje - Naprawa telefonów komórkowych porady ze zdjęciami oraz gry na androida darmowe
Zgadzam się z postem powyżej, praktyka czyni mistrza. Należy znaleźć klucz do tego jak skutecznie przekonać klienta i ten klucz leży w naszych rękach. _________________ Nauczanie zintegrowane "Razem w szkole"
Nie ma jednego skutecznego sposobu, chociaż podstawa to poznanie swojego klienta. Moim zdaniem trzeba dbać o stałych klientów przede wszystkim i utrzymywać z nimi stałe relacje. Zobaczcie sobie https://serwersms.pl, dzięki wysyłce komunikatów do stałych klientów można zwiększyć ich lojalność.
Marketing mobilny to według mnie dobra opcja, warto to rozważyć, bo w sumie jest to najszybszy sposób komunikacji z klientem. Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Czy smsy mogą okazać się dobrym wsparciem dla strategii promocji?
Może warto w takim razie ze sprzedażą przejść do internetu i stworzyć swój sklepu internetowego z pomocą skutecznego oprogramowania typu redcart https://redcart.pl/ my poszliśmy w tym kierunku, bo rzeczywiście ostatnie miesiące były ciężkie dla sprzedaży stacjonarnej. Stworzenie sklepu dedykowanego u nich trwa około tygodnia, poza tym będziesz miał wsparcie ze strony ich obsługi technicznej, szereg wygodnych funkcjonalności, czy też stworzenie dodatkowych kanałów sprzedaży m.in na allegro oraz pomoc w działaniach marketingowych co pozwoli docierać do nowych osób, pozdrawiam!