Jak sprzedawać więcej?
Dla sprzedawców i przyszłych sprzedawców


W artykule:
1) Spis Treści
2) Recenzja/Opis

1) Spis Treści

* Witaj!
* DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ?
* Zawód: sprzedawca – konieczność czy wybór?
* Rynek, czyli skąd się biorą klienci?
* Metafora farmy
* Pierwsze prace na Twojej farmie
* Jest czas siewu i jest czas zbioru
* Postać pierwsza: Anna
* Pierwsze szkolenie w pracy
* Postać druga: Tomasz
* Historia pani Halinki
* Szkolenie z technik sprzedaży
* Obiekcje klientów, czyli „jeszcze nie jestem gotowy!”
* Typologia klientów – przypadki z życia wzięte
* Pan Marcin – wzrokowiec, skoncentrowany na sobie
* Pan Jerzy – słuchowiec, typ audytywny
* Pani Małgorzata – typ kinestetyczny i emocjonalny
* Ja – Inni
* Cele – Problemy
* Zgodny – Negujący
* Systematyczny – Chaotyczny
* Osobisty – Rzeczowy
* Podział klientów ze względu na płeć
* Podział klientów na grupy pokoleniowe – według Magge i Kent Ferraro
* Metaforyczny podział klientów – porównanie do oceanu
* Królik z kapelusza, czyli cudowny świat NLP
* Główne założenia NLP
* Lingwistyka, czyli jak używać magicznych słów
* Presupozycje modelu Miltona
* Magia postulatów konwersacyjnych
* Metafory, cytaty i porównania
* Ania i Tomek w terenie, na spotkaniu grupowym
* Obsługa posprzedażna
* Postać trzecia: Nika, specjalista od trudnych klientów
* Postać czwarta: Ewa,
* specjalista od brania poleceń
* Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni
* Słownik
* Bibliografia

2) Recenzja/Opis
Ta książka pomoże Ci dowiedzieć się, jak naprawdę zostać skuteczniejszym handlowcem,
poznając PRAKTYCZNE i SPRAWDZONE techniki sprzedaży
Jeśli Twój zawód to przedstawiciel handlowy, masz własny biznes, lub po prostu chcesz
nauczyć się sprzedawać i opanować do perfekcji zdobywanie klientów, to pewnie nie raz
ktoś Ci mówił, że Ty też możesz poznać sekrety najlepszych sprzedawców i dzięki nim
więcej sprzedawać, i nawiązywać lepsze relacje z klientem. Szkolenia, książki rekomendowane
ludzi z branży to źródło wartościowej wiedzy. Zawsze pewnie jednak Ci czegoś brakowało.
Inaczej nie byłoby Cię tutaj a ten tekst by Cię nie zainteresował.
Tylko pomyśl, jakby to było, gdybyś miał poradnik sprzedaży tak dobry, że Twoi klienci sami
dzwoniliby do Ciebie po następne zamówienia i sami wychodzili z inicjatywą dalszej współpracy,
bo tak pozytywne wrażenie na nich wywarłeś. Jakby to było, gdyby Twoi klienci sami zdobywali
dla Ciebie nowych kontrahentów, bo Cię lubią, a Ty, dzięki swoim umiejętnościom sprzedaży,
nie tylko masz ich zamówienia, ale i sympatię?
Książka, którą zaraz zaczniesz czytać, jest zupełnie inna od tej reszty. Jej autorka
„zjadła zęby” na wszystkim, co jest związane ze sprzedażą. Pracowała dla największych
firm sprzedażowych i finansowych. Zajmowała się szkoleniem nowych sprzedawców oraz
budowała relacje z klientami.
Od ponad piętnastu lat całe jej zawodowe życie skupia się i kręci wokół sprzedaży.
Spotykała się z najróżniejszymi sytuacjami, najbardziej wymagającymi klientami i problemami,
które mogą się pojawiać przy sprzedaży. Pracowała jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy,
coach, trener.
Przez lata swojej pracy w najróżniejszych firmach zarówno polskich, jak i międzynarodowych,
miała okazję poznać setki sprzedawców, uczyć się od nich. Mogła poznawać ich technikę,
sprytne sztuczki i korzystać z bogatego doświadczenia, które mają.
Dodatkowo uczestniczyła w dziesiątkach szkoleń i w programach treningowych, które doskonaliły
jej umiejętności sprzedaży. Każdy z nich wprowadzał nowe sposoby i techniki do jej arsenału
kompetencji sprzedażowych. Nieustannie rozwijała się jako sprzedawca i specjalista od
rozumienia klientów.
Teraz cała jej wiedza i doświadczenie, okupione porażkami i zwycięstwami, jest do Twojej
dyspozycji. Wszystko to, co najważniejsze, a czego przez piętnaście lat uczyła się autorka
o sprzedaży, jest dostępne w przystępnej i skondensowanej formie dla Ciebie.

Jeśli jesteś zainteresowana/y tą pozycją poniższy link umożliwi Ci jej zakup :
http://skocz.pl/recepta-na



  PRZEJDŹ NA FORUM