Jak sprzedawać więcej? Dla sprzedawców i przyszłych sprzedawców |
![]() W artykule: 1) Spis Treści 2) Recenzja/Opis 1) Spis Treści * Witaj! * DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ? * Zawód: sprzedawca – konieczność czy wybór? * Rynek, czyli skąd się biorą klienci? * Metafora farmy * Pierwsze prace na Twojej farmie * Jest czas siewu i jest czas zbioru * Postać pierwsza: Anna * Pierwsze szkolenie w pracy * Postać druga: Tomasz * Historia pani Halinki * Szkolenie z technik sprzedaży * Obiekcje klientów, czyli „jeszcze nie jestem gotowy!” * Typologia klientów – przypadki z życia wzięte * Pan Marcin – wzrokowiec, skoncentrowany na sobie * Pan Jerzy – słuchowiec, typ audytywny * Pani Małgorzata – typ kinestetyczny i emocjonalny * Ja – Inni * Cele – Problemy * Zgodny – Negujący * Systematyczny – Chaotyczny * Osobisty – Rzeczowy * Podział klientów ze względu na płeć * Podział klientów na grupy pokoleniowe – według Magge i Kent Ferraro * Metaforyczny podział klientów – porównanie do oceanu * Królik z kapelusza, czyli cudowny świat NLP * Główne założenia NLP * Lingwistyka, czyli jak używać magicznych słów * Presupozycje modelu Miltona * Magia postulatów konwersacyjnych * Metafory, cytaty i porównania * Ania i Tomek w terenie, na spotkaniu grupowym * Obsługa posprzedażna * Postać trzecia: Nika, specjalista od trudnych klientów * Postać czwarta: Ewa, * specjalista od brania poleceń * Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni * Słownik * Bibliografia 2) Recenzja/Opis Ta książka pomoże Ci dowiedzieć się, jak naprawdę zostać skuteczniejszym handlowcem, poznając PRAKTYCZNE i SPRAWDZONE techniki sprzedaży Jeśli Twój zawód to przedstawiciel handlowy, masz własny biznes, lub po prostu chcesz nauczyć się sprzedawać i opanować do perfekcji zdobywanie klientów, to pewnie nie raz ktoś Ci mówił, że Ty też możesz poznać sekrety najlepszych sprzedawców i dzięki nim więcej sprzedawać, i nawiązywać lepsze relacje z klientem. Szkolenia, książki rekomendowane ludzi z branży to źródło wartościowej wiedzy. Zawsze pewnie jednak Ci czegoś brakowało. Inaczej nie byłoby Cię tutaj a ten tekst by Cię nie zainteresował. Tylko pomyśl, jakby to było, gdybyś miał poradnik sprzedaży tak dobry, że Twoi klienci sami dzwoniliby do Ciebie po następne zamówienia i sami wychodzili z inicjatywą dalszej współpracy, bo tak pozytywne wrażenie na nich wywarłeś. Jakby to było, gdyby Twoi klienci sami zdobywali dla Ciebie nowych kontrahentów, bo Cię lubią, a Ty, dzięki swoim umiejętnościom sprzedaży, nie tylko masz ich zamówienia, ale i sympatię? Książka, którą zaraz zaczniesz czytać, jest zupełnie inna od tej reszty. Jej autorka „zjadła zęby” na wszystkim, co jest związane ze sprzedażą. Pracowała dla największych firm sprzedażowych i finansowych. Zajmowała się szkoleniem nowych sprzedawców oraz budowała relacje z klientami. Od ponad piętnastu lat całe jej zawodowe życie skupia się i kręci wokół sprzedaży. Spotykała się z najróżniejszymi sytuacjami, najbardziej wymagającymi klientami i problemami, które mogą się pojawiać przy sprzedaży. Pracowała jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy, coach, trener. Przez lata swojej pracy w najróżniejszych firmach zarówno polskich, jak i międzynarodowych, miała okazję poznać setki sprzedawców, uczyć się od nich. Mogła poznawać ich technikę, sprytne sztuczki i korzystać z bogatego doświadczenia, które mają. Dodatkowo uczestniczyła w dziesiątkach szkoleń i w programach treningowych, które doskonaliły jej umiejętności sprzedaży. Każdy z nich wprowadzał nowe sposoby i techniki do jej arsenału kompetencji sprzedażowych. Nieustannie rozwijała się jako sprzedawca i specjalista od rozumienia klientów. Teraz cała jej wiedza i doświadczenie, okupione porażkami i zwycięstwami, jest do Twojej dyspozycji. Wszystko to, co najważniejsze, a czego przez piętnaście lat uczyła się autorka o sprzedaży, jest dostępne w przystępnej i skondensowanej formie dla Ciebie. Jeśli jesteś zainteresowana/y tą pozycją poniższy link umożliwi Ci jej zakup : http://skocz.pl/recepta-na ![]() |