Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes




NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » REKLAMA » FUNKCJE AGENCJI REKLAMOWEJ

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Funkcje Agencji Reklamowej

Co to jest agencja reklamowa i jaką pełni funkcję?
  
superadmin
30.01.2009 13:13:00
poziom 6



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes

Posty: 1038 #215613
Od: 2008-10-27


Ilość edycji wpisu: 1
::Informacja::
Na podstawie artykułu zamieszczonego w magazynie Obrazek
Magazyn marketingu, reklamy i sprzedaży BRIF nr. 109/10 (Strona 32)


Brief: Jaką funkcję pełni Agencja reklamowa?

Do tej pory, jeśli klient prowadził profesjonalną komunikację, to taką rolę skupiająco-integrującą odgrywały agencje brand consultingowe, których na rynku było bardzo niewiele i korzystało z nich jakieś 5 proc. klientów. Klient szedł do agencji reklamowej, prosił o przeanalizowanie sytuacji marki, agencja wymyślała koncept kreatywny, robiła spoty TV, outdoor, prasę, a klient na dwa tygodnie przed startem kampanii szedł do agencji BTL i przygotowywał promocje sprzedaży czy ulotki. Teraz wszystko zaczyna się dziać na jednym poziomie, w tym samym czasie i robi się bałagan, na który mało kto jest przygotowany. Dlatego istnieje silna potrzeba czegoś, co będzie integrujące i porządkujące. I tym czymś ma być strategia, rozumiana szerzej niż dotąd, która wykracza poza dotychczasowe kompetencje komunikacyjne, jakie miała w agencjach reklamowych.

Brief: Czy ma Pan na Myśli również strategię biznesową?
Zdecydowanie tak. Wyróżniłbym tu dwie rzeczy. Po pierwsze dział strategii staje w centrum procesów, koordynuje i porządkuje wszystko od momentu powstania koncepcji po jej implementacje. Po drugie wykraczamy poza obszary komunikacyjne i zaczynamy patrzeć oczami klienta na jego biznes. Agencja reklamowa wcześniej czy później połączy pod jednym dachem kompetencje agencji reklamowej – takiej, jaką znaliśmy do tej pory, odpowiedzialnej za komunikację, z kompetencjami

::Reklama::
Poznaj skuteczną startegię pozwalającą zwiększyć dochody nawet o 500% w trzy miesiące!!!
Obrazek

agencji brand consultingowej. Dotychczas agencja brand consultingowa określała całościową strategię marki i wiedzę tę przekazywała dalej, do agencji reklamowej, która zajmowała się egzekucją. W tej chwili oba te procesy zaczynają się w tym samym momencie, w tym samym miejscu i są prowadzone jednocześnie w sposób spójny. I to jest wartość dodana nowego podejścia.


Na pytania odpowiadał:
Igor Kaleński, szef grupy Saachi & Saachi, rozmawiał Konrad Jerin.

Powiązane artykuły/publikacje:
W jaki sposób prowadzić coraz bardziej dochodowy biznes i mieć więcej czasu dla rodziny, przyjaciół i na własne przyjemności?

_________________
Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX
  
Electra21.06.2019 01:04:52
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » REKLAMA » FUNKCJE AGENCJI REKLAMOWEJ

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER


No To Frugo