Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes


Najnowsze posty w dziale Social Media


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » SZKOLENIE DOBRE POD KĄTEM OBSŁUGI KLIENTA

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Szkolenie dobre pod kątem obsługi klienta

  
badass
19.07.2017 18:28:20
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 12 #2445329
Od: 2017-5-9
Cześć,

Jestem dosyć na bieżąco po szkoleniu firmowym, które wiele zmieniło u mnie w kwestii komunikowania się z klientem. W mojej firmie zorganizowane zostało szkolenie z komunikacji w trudnych sytuacjach. Takie szkolenie uczy jak zachowywać się podczas komunikacji z klientem, kiedy dochodzi już do sytuacji bardziej napiętych. Do tej pory puszczały mi nerwy zazwyczaj. Dzięki temu szkoleniu trochę inaczej do tego podchodzę. Także polecam każdemu kto chce poprawić relacje z klientem szkolenia tego typu.
_________________
Usługi hydrauliczne - Warszawa
  
Electra25.11.2024 10:12:29
poziom 5

oczka
  
Mikamala001
09.01.2018 13:14:24
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 62 #2504166
Od: 2017-7-29
Bardzo przydatne szkolenie, szczególnie gdy macie do czynienia z większymi klientami biznesowymi. Polecam wam do tego firmę Witalni, prowadza oni m.in szkolenia z tematyki sprzedażowej i obsługi klienta. Również oferta tej firmy powinna zainteresować firmy rekrutacyjne wrocław prowadzą oni także szkolenia dla firm z zakresu rekturatcji i selekcji pracowników
  
Brayank9
17.07.2018 20:03:26
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 62 #2566463
Od: 2017-12-23
Myślę też, że w takich firmach warto stawiać także na innego rodzaju szkolenia. Na pewno bardzo przydatne będą te oferowane przez http://moderncorp.com.pl z takich tematów jak np. kontakt z mediami, czy też wystąpienia publiczne. Zainteresujcie się również tą ofertą szkoleniową.
  
hipka
02.09.2018 11:00:33
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 255 #2581199
Od: 2018-8-21
Ja uważam, że organizowanie w firmie różnego rodzaju kursów i szkoleń jest bardzo ważne i pozytywnie wpływa między innymi na motywację pracowników, więc na pewno warto jest w takie szkolenia inwestować ,) Jedną z firm, która przeprowadza takie specjalistyczne szkolenia z różnych branż jest firma JGT z Warszawy. Z ich ofertą możecie się zapoznać na https://www.jgt.pl/, do czego zachęcam, bo naprawdę warto wesoły
  
franksa
10.09.2018 14:43:44
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 223 #2583416
Od: 2018-6-2
Co do szkoleń dla waszych pracowników to na pewno musicie dobrać coś pod kątem tego co wam się przyda. W wielu firmach na pewno będą to szkolenia jezykowe. Zastanawialiście się nad takimi? W szkole językowej http://landers.pl proponują tego typu szkolenia, a co fajniejsze można dostać nawet takie szkolenia z dofinansowaniem wesoły
  
Rybka
13.04.2019 19:37:07
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 794 #2668209
Od: 2018-2-8
Może najlepszym rozwiązaniem będzie szkolenie sprzedażowe organizowane przez firmę TG training z efektywnej sprzedaży czy strategii i techniki sprzedaży Wiem, że w kwietniu można u nich zawalczyć o rabat. Pogadajcie z właścicielem, jest bardzo konkretnym człowiekiem, z elastycznym podejściem.
  
mista
23.05.2019 20:17:31
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 168 #3461010
Od: 2018-10-19
Może zainteresuje Cię takie szkolenie:szkolenie specjalne strefy ekonomiczne
Jest to idealne szkolenie dla osób, które mają po prostu na to czas. Bo wiadomo, że nie każdy ma czas aby z takich dobrodziejstw skorzystać.
Koniecznie sobie sprawdź bo jeśli masz czas to warto skorzystać.
  
tommylidzons
31.05.2019 12:06:24
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 196 #3707220
Od: 2016-4-14
Polecam również przeprowadzenie szkolenia odnośnie reklamacji. Taka wiedza jest bardzo przydatna nie tylko dla sprzedawców, tylko też dla przedsiębiorców. W obsługę klienta wchodzi również spisywanie reklamacji i podobne czynności. Przedsiębiorcy muszą wiedzieć o tym jak najwięcej, bo jakiekolwiek pomyłki mogą się bardzo negatywnie odbić na reputacji firmy.
Polecam i pozdrawiam
  
Mimichaska
31.05.2019 14:31:36
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 147 #3710257
Od: 2018-3-1
Nie powinno być problemu ze znalezieniem takich szkoleń, są firmy szkoleniowe, które maja bardzo szeroką ofertę jeżeli chodzi o szkolenia typowo biznesowe. Sprawdźcie sobie co proponuje https://www.ark-doradztwo.pl/oferta/szkolenia_menadzerskie/ Znajdziecie tu własnie wspomniane szkolenia dla handlowców, z obsługi klienta, a i także bardzo potrzebne w firmach szkolenia menedżerskie
  
Olli
22.07.2022 12:29:24
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 276 #7985206
Od: 2017-3-14
Zaciekaiwł mnie także blog o sporcie bo właśnie tutaj można znaleźć sporo ciekawostek. W jednym miejscu odkryjemy wszystko, co ma związek ze sportem.
_________________
moje modne torebki damskie to same limitowane edycje
  
Aleksander
06.12.2023 01:25:42
Grupa: Użytkownik

Posty: 19 #8135388
Od: 2023-12-5
Chciałbym polecić firmę Siiami w kontekście organizacji szkoleń dla pracowników. Z mojego doświadczenia wynika, że zajmują się oni skutecznie wszystkimi aspektami administracyjnymi i finansowymi, co znacznie ułatwia proces. Ich wsparcie pozwala skupić się na najważniejszym - rozwoju i edukacji zespołu, minimalizując przy tym obciążenie związane z formalnościami.
  
Electra25.11.2024 10:12:29
poziom 5

oczka
  
Aleksander
25.12.2023 20:55:30
Grupa: Użytkownik

Posty: 19 #8140086
Od: 2023-12-5


Ilość edycji wpisu: 1
Dobre szkolenie z obsługi klienta powinno koncentrować się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz rozwiązywania problemów. Ważne jest także, aby uwzględniało specyfikę branży i indywidualne potrzeby klientów.
  
Aleksander
26.12.2023 22:22:00
Grupa: Użytkownik

Posty: 19 #8140225
Od: 2023-12-5
Efektywne szkolenie z obsługi klienta koncentruje się na budowaniu umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz strategiach radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Powinno także dostarczać praktycznych narzędzi do zrozumienia i spełniania oczekiwań klientów w danej branży.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » SZKOLENIE DOBRE POD KĄTEM OBSŁUGI KLIENTA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER | Muzyka Blog


No To Frugo
Sznurkownia.info