| |
reo | 31.01.2016 18:45:09 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 83 #2233371 Od: 2015-6-14
| działa u Was w firmie system kolejkowy? Zauważyliście korzyści związane z zarządzaniem czasem prac, optymalizacja ilości personelu, kontrola nad jakością pracy i wydajnością pracowników. |
| |
Electra | 22.11.2024 06:56:23 |
|
|
| |
Tenet23 | 04.02.2016 10:30:17 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 3 #2234982 Od: 2016-2-4
| Pierwsze słyszę o czymś takim. _________________ www.windykacja-wlochy.pl/ |
| |
Wolpiec | 11.04.2016 15:39:50 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Posty: 5 #2267527 Od: 2016-4-11
| W poprzedniej firmie w której pracowałem używali, rzeczywiście warto pomyśleć o czymś takim, bardzo usprawnia prace. _________________ piec wolnostojący |
| |
Dudziaak | 14.04.2016 15:48:57 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Katowice
Posty: 5 #2269080 Od: 2016-4-14
| Jak to w ogóle działa, o co dokładnie chodzi? _________________ kiełbasa z mięsa wieprzowego |
| |
Skinnox | 15.04.2016 15:04:28 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 5 #2269638 Od: 2016-4-15
| Na pewno się spotkałeś np. w wydziale komunikacji. bierzesz numerek i wiesz który jesteś i czekasz. Bardzo przydatne w niektórych firmach. _________________ atopowe zapalenie skóry |
| |
Teemko | 24.05.2016 15:18:02 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 6 #2287839 Od: 2016-5-24
| Według mnie sprawdza się tylko w tłocznych miejscach jak służba zdrowia czy instytucje państwowe. _________________ deweloper Wrocław |
| |
tommylidzons | 02.09.2016 09:37:55 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 196 #2327514 Od: 2016-4-14
| Sprawdza się takie coś gdy w firmie pracuje wielu pracowników. W firmach sprzątających, w których kierownictwo na bieżąco musi wiedzieć kto wyjechać do klienta to dobrze się to sprawdza. |
| |
d3mnik | 18.07.2017 12:04:19 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: d3mnik
Posty: 9 #2445085 Od: 2017-7-18
| Istotne jest to aby dany system był dostosowany do branży firmy _________________ Domatus.pl |
| |
donata | 03.06.2018 01:23:03 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 60 #2551964 Od: 2013-4-16
Ilość edycji wpisu: 1 | I tak i nie, bo moja znajoma używa w gabinecie dietetycznym programu przygotowanego pod branżę urodową, który doskonale odpowiada jej profilowi pracy. To jest aplikacja https://www.gabi.net.pl Wszystkie dane klientów są w jednym miejscu. Nie potrzeba ciężkich i niepraktycznych segregatorów oraz notatników. W aplikacji Gabi.net wszystkie informacje o kliencie, takie jak usługi, z jakich korzystał, co kupił, zapisują się automatycznie w cyfrowej kartotece. Można automatycznie umawiać wizyty i przypominać o nich klientom przez SMS. |
| |
ginio | 26.08.2019 05:45:56 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 274 #4418937 Od: 2018-7-17
| U nas mamy porządny system kolejkowania połaczeń przychodzących od klientów. Zasługa nowej centrali telefonicznej Voip od https://focustelecom.pl/centrala-voip/. Klienci narzekali, że u nas z tym problem, ciężko się dodzwonić i nie ma możliwości zostawienia wiadomości głosowej. Zmieniło się po przejściu na centralę voip, sporo zmian na plus zauważamy i my jako pracownicy. Dużo łatwiej się zarządza obsługą klienta i zgłoszenia są w jednym miejscu, dzięki temu nie ma możliwości by jakąś wiadomość przegapić. A do obsługi centrali wystarczy tak naprawdę telefon i komputer, nie mamy w firmie już żadnych innych dodatkowych urządzeń. Ewentualne awarie rozwiązuje dostawca, wdrażaniem również zajmowała się firma Focus Telecom. |
| |
Electra | 22.11.2024 06:56:23 |
|
|