Tego oczekują klienci...-Wskazówki dla Sprzedawców Tego oczekują klienci...-Wskazówki dla Sprzedawców |
Uprzejmość w cenie! Jak to się dokładnie nazywa? W tym artykule dla sprzedawców przedstawię proste sformułowania, które przekonują klientów. Przeprowadzone badania niedawno potwierdziły. Klientów traci się przez brak uprzejmości. -72% ankietowanych uskarża się na nieuprzejmą obsługę, -70% zmienia sklep i nic nie kupuje, gdy się ich lekceważy, -61% nie dostrzega zainteresowania ich sprawami. Ankieta wielo-wyborowa, Przeprowadzona dla General Motors przez Emind >Kilka prostych sformułowań, pomaga przy kontaktach z klientami: 1) Lepiej powiedzieć: Chętnie to dla Pana zamówimy i poinformujemy Pana o dostawie Nigdy nie mów:Nie mamy tego w magazynie 2) Lepiej powiedzieć: Chętnie zadzwonie do pana w przyszłym tygodniu Nigdy nie mów: Proszę spróbować w przyszłym tygodniu 3) Lepiej powiedzieć: Dla Pana jeszcze raz o to zapytam Nigdy nie mów: Nie mam o tym pojęcia 4) Lepiej powiedzieć: O ile wiem jest tak, że... Nigdy nie mów: To nieprawda, nie ma Pan racji 5) Lepiej powiedzieć: Rozumiem, że... Nigdy nie mów: Nie może Pan twierdzić, że... 6) Lepiej powiedzieć: Zapytam kolegę, który się tym zajmuje. Nigdy nie mów: Nie jestem kompetentny lub To nie jest mój dział Te sformułowania są proste do zapamiętania, a ich używanie i unikanie tych "złych" sforumłowań może podnieść sprzedaż nawet o 49%!!! Jeszcze na koniec dam Tobie pewną wskazówkę: Nawet doświadczeni sprzedawcy będą wdzięczni za każdą wiedzę...Przekaż ten artykuł dalej... Link do artykułu: http://skocz.pl/polec943 Dziękuję za lekturę Podobne artykuły: Jak zrozumieć klienta i jego potrzeby? |