Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes


Najnowsze posty w dziale Social Media


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » OPROGRAMOWANIE DO OBSŁUGI KLIENTÓW

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Oprogramowanie do obsługi klientów

  
ginio
01.07.2019 16:52:24
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 245 #3965145
Od: 2018-7-17
Jakie oprogramowanie się sprawdzi do obsługi klientów? zależy mi żeby na maile otrzymywali odpowiedzi automatyczne z systemu.
  
Electra20.04.2024 10:47:18
poziom 5

oczka
  
marta123
01.07.2019 17:18:33
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 1386 #3965157
Od: 2017-12-12
My korzystamy z takiego oprogramowania od Focus Telecom, tu masz więcej informacji https://focustelecom.pl/system-helpdesk/. Sprawdza się, jak najbardziej ustawiasz sobie automatyczne powiadomienia czy odpowiedzi na maile czy smsy. Nie ma z tym żadnego problemu. System do tego Ci grupuje wiadomości od klientów z różnych kanałów odbioru, ustawiasz sobie w jaki sposób ma kolejkować automatycznie zgłoszenia. Zarządzenia i praca ze zgłoszeniami jest o wiele prostsza w ten sposób. Można z każdego miejsca monitorować to co się dzieje, chyba że wybierzesz opcję stacjonarną, chociaż ja polecam w chmurze. Możesz wtedy nawet na wakacjach daleko od firmy wejść sobie w system. Wdrażaniem zajmuje się dostawca, ewentualne awarie też są w jego zakresie. Dane są w 100% bezpieczne.
  
AdaM288
29.10.2019 21:43:34
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #5245533
Od: 2019-9-11
My w http://babyenglishcenter.pl/ - szkole językowej w Łodzi korzystamy m.in. z programów do fakturowania, ale też do obsługi jak Sage. To fajne rozwiązanie, a nasze recepcjonistki szybko uczą się, jak funkcjonuje cały proces wesoły
_________________
Profesjonalne skanery 3D: https://evixscan3d.pl/
  
mariola26
29.05.2020 11:42:45
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 349 #5462823
Od: 2017-11-1
Jak chodzi Ci o oprogramowanie fiskalne to polecam to w urządzeniu jakim jest Terminal POS na stronie https://centrumkas.pl/ który umożliwia prowadzenie kilku do kilkunastu rachunków na raz, dzieki czemu wszystko masz pod kontrolą, mozesz szybko dodać pozycję lub ją usunąć przed zamknięciem rachunku.
  
zielinski.daniel
03.02.2021 10:20:57
Grupa: Użytkownik

Posty: 19 #7193164
Od: 2021-2-3
Niezależnie od rodzaju oprogramowania polecam zdecydować się na pomoc firmy http://aimserwis.pl/. Posiadają bardzo szeroką ofertę nie tylko związaną z oprogramowaniem.
  
zielinski.daniel
03.02.2021 10:21:13
Grupa: Użytkownik

Posty: 19 #7193166
Od: 2021-2-3


Ilość edycji wpisu: 2
Niezależnie od rodzaju oprogramowania polecam zdecydować się na pomoc firmy http://aimserwis.pl/. Posiadają bardzo szeroką ofertę nie tylko związaną z oprogramowaniem.
  
karlik
12.04.2021 21:26:19
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 30 #7752247
Od: 2017-8-29
Ja polecam się wyposażyć w HLR, jeśli mamy dużą bazę odbiorców. Dzięki temu rozwiązaniu, narzędzie wyłapie dla nas wsyzstkie nieaktywne numery. Mega oszczędność czasu.
  
cedar83
31.07.2021 12:13:57
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 298 #7847129
Od: 2017-9-30
Ciekawą opcją jest oprogramowanie do rezerwacji online. Taki system z pewnością ułatwi obsługę klienta. Jest to rozwiązanie uniwersalne, które sprawdzi się w wielu branżach. Od siebie mogę zaproponować wam ten system https://www.bookero.pl/, fajny, intuicyjny, z szerokimi możliwościami personalizacji i łatwą integracją zarówno ze stroną www, jak i firmowym facebookiem. Bardzo wygodne i dla klienta, i właściciela firmy.
  
arkana
09.02.2022 12:09:33
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 44 #7918969
Od: 2010-7-20
Polecam wdrożenie dedykowanego oprogramowania, którego architektura jest dostosowana do potrzeb konkretnej firmy: https://opsenio.bookmark.com Dzięki temu zapewnisz swojej firmie uruchomienie odpowiednich funkcjonalności. W zależności od projektu i preferencji, będziesz mieć stałą kontrolę nad dokumentacją, informacjami oraz zakupami i sprzedażą.
  
Ferek
30.05.2022 13:20:13
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 461 #7966263
Od: 2020-6-14
Mogę pozytywnie wypowiedzieć sie na temat platformy medycznej Klinika24 https://klinika24.pl/ i mam pozytywne odczucia w związku z korzystaniem tego rozwiązania. Wspomaga i ułatwia pracę personelu przychodni. Do tego jest opcja wystawiania e-recept z bazą leków Pharmindex. Do tego wideokonsultacji, czy też wygodnym modułem płatności ratalnej.
  
Roman77
23.05.2023 12:00:19
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 664 #8084102
Od: 2018-1-28
Z mojego punktu widzenia, warto skupić się na dobraniu odpowiednich rozwiązań, które przyczynią się do sukcesu danej firmy. Przeglądając stronę https://www.ccontrols.pl/pl_pl/e36731a.html, zwróciłem uwagę na różne informacje dotyczące oprogramowania. Czy macie jakieś doświadczenia lub przemyślenia na temat efektywności takiego rozwiązania? Chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat.


_________________
TEKST
  
Electra20.04.2024 10:47:18
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » OPROGRAMOWANIE DO OBSŁUGI KLIENTÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER | Muzyka Blog


No To Frugo
Sznurkownia.info