| |
ewelina546 | 29.10.2015 20:07:39 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 135 #2195406 Od: 2014-3-11
| Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy? jakie działania warto podjąć, aby klient ponownie dokonał zakupów w naszym sklepie? chodzi o sklep internetowy. |
| |
Electra | 25.11.2024 00:01:34 |
|
|
| |
jowitka29 | 11.12.2015 07:31:52 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 59 #2212636 Od: 2014-11-19
| Może jakieś programy lojalnościowe albo upominki jak tu. Takie grawerowane dyplomy mogą się spodobać. |
| |
Sazale | 17.12.2015 14:38:11 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 4 #2215175 Od: 2015-12-17
| No teraz idą święta to na pewno jakieś podarunki do zakupów, promocje, dodatki, darmowa przesyłka. Różne promocje głównie. _________________ bioenergoterapia Gdynia |
| |
Paczeek | 29.12.2015 13:34:53 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 5 #2219706 Od: 2015-12-29
| Opinie klientów umieścić na stronie, zwiększa wiarygodność. _________________ paczki do Francji |
| |
Futuro | 05.01.2016 09:35:46 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Białystok
Posty: 5 #2222664 Od: 2016-1-5
| Tak, tylko żeby to były tak samo wiarygodne opinie z nazwą firmy klienta czy coś, a nie Janusz z Radomia "Profesjonalna obsługa, pozdrawiam" _________________ systemy wysuwu szuflad |
| |
adik356 | 09.07.2016 18:53:14 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 412 #2305636 Od: 2014-3-14
| Skutecznych metod nauczysz sie na tego typu szkoleniach z których warto korzystać. Akurat ta firma ma doświadczenie i spore uznanie wśród uczestników. Poczytaj, przejrzyj ofertę i do dzieła |
| |
biurorachunk | 10.09.2019 11:48:39 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #4722956 Od: 2019-9-10
| Może jakieś rabaty, newsletter - a w nim specjalne informacje, dla klientów, którzy go subskrybują, dodatkowe promocje itd. Może warto skorzystać z usług biura rachunkowego, które pomoże ustalić plan i strategię działania firmy. _________________ http://www.biurorachunkowezysk.pl/ |
| |
ginio | 01.10.2019 00:03:16 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 274 #4999196 Od: 2018-7-17
Ilość edycji wpisu: 1 | Zapewniając dobry produkt? jeśli jakość usług jest na wysokim poziomie to klient będzie wracał. Promocje warto dodatkowo organizować, może jakieś specjalne rabaty dla stałych klientów. I dbać o pozytywny wizerunek firmy w sieci. Może w tym pomóc kampania reklamowa eRzecznika. Na http://erzecznik.com.pl/ znajdziecie szczegółowe informacje. Co muszę podkreślić te działania reklamowe w sieci są jawne, co wyjątkowo dobrze jest odbierane przez klientów. Jako wsparcie, edukacja, Rzecznik odpowiada na pytania, doradza. Nie tylko nowych klientów zachęcając do zakupu, również Ci obecni doceniają takie działania. |
| |
patricia43 | 07.07.2023 15:40:52 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 79 #8096459 Od: 2021-2-1
| Poczytaj na ten temat na strodnie sodexo https://www.sodexo.pl/lojalnosc-i-motywacja-w-biznesie/wsparcie-sprzedazy/ |
| |
Electra | 25.11.2024 00:01:34 |
|
|