Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes




NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » MARKETING » E-SENIOR, CZYLI BABCIA W INTERNECIE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

E-senior, czyli babcia w internecie

Żeby senior kupił więcej...
  
superadmin
15.04.2009 15:27:24
poziom 6



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes

Posty: 1036 #251503
Od: 2008-10-27


Ilość edycji wpisu: 1
Obrazek

Dziś postanowiłeś przeczytać artykuł, o "internetowej babci", dlatego postaram się Tobie dowiedzieć co skłania osoby powyżej 60 lat do zakupów...
Przeprowadziłem krótką ankietę w pewnym małym sklepiku i obserwowałem co wpływa na proces decyzyjny klienta.
Oto DWA najczęściej występujące czynniki:

Pierwszy z nich to produkt i marka, osoby starsze patrzą na produkty innym okiem niż młodzi konsumenci. Wybierają produkty które już znają lub które polecili im znajomi.
Tutaj, aby Skłonić osoby starsze do zakupów wystarczy dobrze zorganizowany marketing wirusowy. Aby jednak był skuteczny należy w nim umieścić jakiś prezent, który otrzyma po podaniu adresów e-mail 3 innych osób...
Tym prezentem może być kupon rabatowy.

Drugim czynnikiem jest tradycja.
Jak kolwiek to brzmi produkty z informacją iż firma posiada np. 100 letnią tradycję są częściej wybierane, niż produkty bez tej informacji.
Ten czynnik był też brany pod uwagę u młodych konsumentów, choć tylko w 5%, ale to tylko ciekawostka.

Cenę produktu pominąłem gdyż jest to też czynnik główny z wiadomych powodów :-)

Jakie techniki marketingowe działają na seniorów?

Jak wspomniałem wcześniej marketing wirusowy, ale też, ciekawe i wielo kolorowe opakowania.
To co podałem odnosi się też do produktów internetowych.
W produktach gdzie targetem są osoby od 60 lat w górę zalecam dodać minimum 15 różnych zdjęć.

Z Poważaniem Mateusz Jaworowicz
Zapraszam do komentowania artykuły na tej stronie http://cnnb.iq24.pl/

_________________
Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach
  
Electra20.02.2018 04:33:31
poziom 5

oczka
  
EwaB
28.04.2015 13:06:29
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #2097253
Od: 2015-4-28
Też słyszałam o tym, że seniorzy coraz częściej stają się grupą docelową wielu marek, to dobrze, że zaznaczyłeś ten tematoczko
  
Marcin
15.05.2015 14:24:02
Grupa: Użytkownik

Posty: 25 #2105894
Od: 2015-4-21
Seniorów bardzo często nie docenia się. Tak naprawdę oni też korzystają w dużym stopniu z internetu, bez problemu odwiedzają sklepy internetowe, korzystają z płatności internetowych i wyszukiwarek. To duża grupa klientów, o których nie można zapominać!

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » MARKETING » E-SENIOR, CZYLI BABCIA W INTERNECIE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER


No To Frugo