Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Inowrocław
Posty: 108 #161087 Od: 2008-9-4
UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY | Internet to jedyne medium , które może być używane w każdym kraju , w każdej miejscowości , i w każdym zakątku globu . Oznacza to , że internetowe biznesy nie muszą koncentrować sie na lokalnych rynkach - dla nich już nic nie jest niemożliwe. Jeśli Twój biznes ma witrynę internetową , to mogą z niego korzystać zarówno ludzie mieszkający tuż obok , jak i Ci mieszkający po drugiej stronie kuli ziemskiej . Ten aspekt internetowego biznesu powinni jak najlepiej wykorzystywać ci , którzy w nim pragną odnosić sukcesy . Poza tym Internet jest bardzo efektywny ze względu na koszty , nie tylko dla nowych biznesów , ale i dla już istniejących . Oferuje on potencjalnym klientom ogromna wygodę. Dodatkową zaletą posiadania przez firmę witryny jest to , że dzięki niej może łowić klientów 24 godziny na dobę , 365 dni w roku.
Jedyną realna możliwością dla małego , albo średniego biznesu na reklamę swoich produktów zarówno lokalnie , jak i globalnie jest Internet. Żadne inne środki reklamy - prasa , radio , czy lokalne kampanie promocyjne - nie dają szansy dotarcia do równie wielu potencjalnych klientów spoza najbliższego otoczenia . W 21 wieku to nowe super-potężne narzędzie marketingowe nie może już być ignorowane prze żaden szanujący sie biznes. Powinno ono być przez każdy taki biznes intensywnie stosowane do reklamowania , promowania , sprzedawania , oraz w Public Relations .
Obecnie , kiedy walka o utrzymanie przez klientów wierności marce stała się trudniejsza , niż kiedykolwiek , firmy ignorujące znaczenie , jakie ma obecność danej marki w Internecie , szczególnie dla młodszych klientów - ryzykują utratę pozycji rynkowej w całkiem niedalekiej przyszłości. Marketing Internetowy to sekwencja określonych kroków , służących do zidentyfikowania potencjalnego klienta za pomocą potężnych środków oferowanych przez Internet.
Aby stworzyć swojemu biznesowi taką obecność w Internecie , która będzie stanowiła jego najefektywniejsze narzędzie sprzedaży i medium dla usług konsultingowych w jednym , konieczne jest racjonalne zainwestowanie w marketing internetowy - w takie jego gałęzie , jak : optymalizacja ze względu na wyszukiwarki (SEO , od Search Engine Optimization) kampanie reklamowe za pomocą poczty e-mail , webcasts , press releases , monitorowanie zwrotu z inwestycji (ROI , od Return On Investment) , itd. O każdej z tych rzeczy powinieneś coś wiedzieć , o niektórych powinieneś wiedzieć naprawdę sporo. Nie jest to wiedza wymagająca mózgu super-geniusza , ale bez pewnego wysiłku , nic nie zdołasz osiągnąć .
Dowiedz się krok po kroku, jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie JUŻ TERAZ!!!.
|