Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes
Najnowsze posty w dziale Social Media
| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
Krótki instruktaż poruszania serc...Kampanie społeczne | |
| | superadmin | 09.02.2009 15:04:47 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes
Posty: 1052 #222717 Od: 2008-10-27
| Krótki instruktaż poruszania serc 27-01-2009 BRIEF.PL-->Źródło wiedzy którą czytasz :-) Monika Szymańska Reklama nie tylko informuje o produktach, ale może także oddziaływać na społeczeństwo. Prezentujemy przykłady najciekawszych kampanii społecznych z całego świata.
Reklamy oparte na nieskomplikowanym pomyśle są najbardziej czytelne. Oto przykład. Istnieje wyjście z butelki, a konkretnie z uzależnienia od alkoholu – pokazuje kampania „This way out" szwajcarskiego oddziału organizacji Alcoholics Anonymous World Services zrealizowana przez Draftfcb/Lowe Group z Zurychu. Reklamy zachęcają do kontaktu ze specjalistami przez stronę internetową oraz do dołączenia do grup wsparcia i wychodzenia z choroby alkoholowej.
Reklama społeczna, ewoluująca wraz z komunikacją marketingową, również zaczyna być postrzegana przez twórców w sposób niestandardowy. Street act polegający na zwróceniu uwagi konsumentów poprzez reklamę na ulicy został zastosowany przez Radę Miasta Auckland w Nowej Zelandii, we współpracy z tamtejszym oddziałem Ogilvy. Trójwymiarowe w technice rysowania reklamy namalowane na chodnikach, ilustrowały fragmenty rozdartego chodnika, spod którego wydostawał się rekin, wrząca lawa lub wijące się węże. Kampania nakłaniała do zachowania ostrożności na drodze, a kierowana była do pieszych. Informowała o wysokich statystykach wypadków drogowych z udziałem przechodniów.
Reklama City of Hope – jedynej w Dubaju organizacji niosącej pomoc ofiarom przemocy domowej – również wykorzystuje niestandardowe nośniki, w tym przypadku są to cienie do powiek. A dokładnie, opakowanie 12 cieni do powiek (każde z opisem, w jakim wypadku należy je stosować, np. „If dragged across the floor.”, „If punched in the face.”, „If burnt with an iron.”). Celem reklamy było zmotywowanie kobiet do przerwania milczenia na temat przemocy domowej.
Czy internet może pomóc walczyć ze stanem subdepresyjnym, czyli takim w jakim najczęściej młodzi ludzie popełniają samobójstwa? Amerykańska kampania „End Suicide Now" stara się przekonać, że tak. W tym przypadku celem kampanii była pomoc w rozpoznaniu osób potrzebujących pomocy oraz szerzeniu wiedzy z zakresu tego, jakie instytucje takiej pomocy mogą udzielić. W ramach kampanii powstała strona www.endsuicidenow.org, która jest zbiorem informacji na temat organizacji pomocowych – dla osób mających problemy i chcących odebrać sobie życie, jak i dla ich bliskich. A gra jest warta świeczki, gdyż biorąc pod uwagę statystyki ogólnoświatowe, widać, że samobójstwa pochłaniają rocznie więcej ofiar niż wojny i morderstwa łącznie. Hiszpański oddział WWF zafundował czytelnikom niespodziewane zakończenie wybranych książek. W Madrycie w okresie przedświątecznym, w grudniu 2007 roku, w niektórych księgarniach do różnych promowanych w tamtym czasie książek włożono inserty – kartki z identycznego papieru, z jakiego wykonana była publikacja, z hasłem napisanym tym samym krojem, co tekst w całej powieści. Na insercie, włożonym między strony, widniał napis „Koniec", co sprawiało wrażenie nagłego zakończenia się opowieści. Kampania „The end may be closer than you think" miała na celu uwrażliwienie czytelników i klientów księgarń na zmiany klimatu i zagrożenia z nimi związane.
Źródło(Podane przez http://brief.pl: http://Kampaniespoleczne.pl
_________________ Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX | | | Electra | 13.12.2024 03:54:35 |
|
|
| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|