Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes
Najnowsze posty w dziale Social Media
| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
Optymalizacja kosztów druku w firmie. | |
| | Kowalik | 27.07.2017 23:24:56 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 139 #2447536 Od: 2014-5-8
| Może ktoś brał udział w realizacji tego typu projektu i może napisać coś więcej na ten temat? Ostatnio przeglądałem sobie różnego rodzaju rozwiązania, ciekawe koncepcje opisane są na blogu OKI - http://drukwfirmie.pl/ i tak zastanawiam się czy może czegoś nie spróbować wdrożyć u siebie ile taki system optymalizujący procesy wydruku może kosztować? | | | Electra | 19.04.2024 07:58:46 |
|
| | | Ajlar | 07.10.2017 21:44:48 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 320 #2473878 Od: 2016-2-7
| hmm koncepcja to jedno, programy monitorujace ilosc wydrukow itp itd - spoko, fajnie, fajnie - ale i tak wszystko sie rozbija o koszt wydruku jednej strony A4. Najlepiej po prostu korzysc z zamiennikow tonerow, ale nie takich byle jakich, ktore zasypuja proszkiem drukarke, powodujac wzrost kosztow (serwis, czyszczenie) - ale lepszych. Mozna je dostac np w sklepie https://www.allebiuro.pl/. Posiadaja zamienniki do prawie wszystkich marek, prawie wszystkich drukarek - nie tylko laserowe, ale rowniez atramentowe, oraz tasmy i folie - do drukarek etykiet. |
| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|