Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes


Najnowsze posty w dziale Social Media


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » FORUM OGÓLNE » OPTYMALIZACJA KOSZTÓW DRUKU W FIRMIE.

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Optymalizacja kosztów druku w firmie.

  
Kowalik
27.07.2017 23:24:56
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 139 #2447536
Od: 2014-5-8
Może ktoś brał udział w realizacji tego typu projektu i może napisać coś więcej na ten temat? Ostatnio przeglądałem sobie różnego rodzaju rozwiązania, ciekawe koncepcje opisane są na blogu OKI - http://drukwfirmie.pl/ i tak zastanawiam się czy może czegoś nie spróbować wdrożyć u siebie ile taki system optymalizujący procesy wydruku może kosztować?
  
Electra19.04.2024 07:58:46
poziom 5

oczka
  
Ajlar
07.10.2017 21:44:48
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 320 #2473878
Od: 2016-2-7
hmm koncepcja to jedno, programy monitorujace ilosc wydrukow itp itd - spoko, fajnie, fajnie - ale i tak wszystko sie rozbija o koszt wydruku jednej strony A4. Najlepiej po prostu korzysc z zamiennikow tonerow, ale nie takich byle jakich, ktore zasypuja proszkiem drukarke, powodujac wzrost kosztow (serwis, czyszczenie) - ale lepszych. Mozna je dostac np w sklepie https://www.allebiuro.pl/. Posiadaja zamienniki do prawie wszystkich marek, prawie wszystkich drukarek - nie tylko laserowe, ale rowniez atramentowe, oraz tasmy i folie - do drukarek etykiet.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » FORUM OGÓLNE » OPTYMALIZACJA KOSZTÓW DRUKU W FIRMIE.

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER | Muzyka Blog


No To Frugo
Sznurkownia.info