Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes


Najnowsze posty w dziale Social Media


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » TEGO OCZEKUJĄ KLIENCI...-WSKAZÓWKI DLA SPRZEDAWCÓW

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Tego oczekują klienci...-Wskazówki dla Sprzedawców

Tego oczekują klienci...-Wskazówki dla Sprzedawców
  
superadmin
13.02.2009 13:09:52
poziom 6



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes

Posty: 1052 #225257
Od: 2008-10-27
Uprzejmość w cenie! Jak to się dokładnie nazywa? W tym artykule dla sprzedawców przedstawię proste sformułowania, które przekonują klientów.

Przeprowadzone badania niedawno potwierdziły. Klientów traci się przez brak uprzejmości.
-72% ankietowanych uskarża się na nieuprzejmą obsługę,
-70% zmienia sklep i nic nie kupuje, gdy się ich lekceważy,
-61% nie dostrzega zainteresowania ich sprawami.

Ankieta wielo-wyborowa, Przeprowadzona dla General Motors przez Emind

>Kilka prostych sformułowań, pomaga przy kontaktach z klientami:

1) Lepiej powiedzieć: Chętnie to dla Pana zamówimy i poinformujemy Pana o dostawie
Nigdy nie mów:Nie mamy tego w magazynie

2) Lepiej powiedzieć: Chętnie zadzwonie do pana w przyszłym tygodniu
Nigdy nie mów: Proszę spróbować w przyszłym tygodniu

3) Lepiej powiedzieć: Dla Pana jeszcze raz o to zapytam
Nigdy nie mów: Nie mam o tym pojęcia

4) Lepiej powiedzieć: O ile wiem jest tak, że...
Nigdy nie mów: To nieprawda, nie ma Pan racji

5) Lepiej powiedzieć: Rozumiem, że...
Nigdy nie mów: Nie może Pan twierdzić, że...

6) Lepiej powiedzieć: Zapytam kolegę, który się tym zajmuje.
Nigdy nie mów: Nie jestem kompetentny lub To nie jest mój dział

Te sformułowania są proste do zapamiętania, a ich używanie i unikanie tych "złych" sforumłowań może podnieść sprzedaż nawet o 49%!!!

Jeszcze na koniec dam Tobie pewną wskazówkę:
Nawet doświadczeni sprzedawcy będą wdzięczni za każdą wiedzę...Przekaż ten artykuł dalej...
Link do artykułu: http://skocz.pl/polec943

Dziękuję za lekturę

Podobne artykuły:
Jak zrozumieć klienta i jego potrzeby?
_________________
Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX
  
Electra29.03.2024 01:30:00
poziom 5

oczka
  
bajka
13.02.2009 14:02:48
Grupa: Użytkownik

Posty: 11 #225276
Od: 2009-2-13
i jeszcze jedna uwaga. Jeżeli klientowi nie sprzedaż produktu w tym momencie kiedy go zainteresujesz i pozwolisz odejść ,żeby sobie pooglądal podobne produkty w INNYCH sklepach , to w 90% straciłeś klientapan zielony może mylę się co do % , ale pewnie nie za wiele...
  
superadmin
13.02.2009 14:17:19
poziom 6



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes

Posty: 1052 #225281
Od: 2008-10-27
Dziękuję za uwagę...
Pytanie, czy chcesz zostać moderatorem forum?
_________________
Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX
  
bajka
13.02.2009 14:18:17
Grupa: Użytkownik

Posty: 11 #225282
Od: 2009-2-13
zupełnie nie wiem jak się to robi????????/zawstydzony
  
superadmin
13.02.2009 14:30:25
poziom 6



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes

Posty: 1052 #225291
Od: 2008-10-27
Zapraszam na GG: gg:11131410
Wszystko wyjaśnię
_________________
Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX
  
noflash
22.02.2012 16:17:11
Grupa: Użytkownik

Posty: 7 #873057
Od: 2012-2-22
Tak, nikt nie będzie robić interesów z opryskliwym sprzedawcą... Dużo można sobie załatwić uśmiechając się po prostu na dzień dobry http://no--flash.blogspot.com/2012/01/pierwsze-wrazenie-ma-znaczenie.html
_________________
blog o obsłudze klienta: http://no--flash.blogspot.com/
  
kalisk
11.03.2013 20:14:35
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #1239657
Od: 2013-3-11
No to nie odkryli ameryki. W Polsce obsługa klienta niestety cierpi
_________________
Katalog strony
  
stobejczyk
18.03.2013 18:06:40
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 24 #1250310
Od: 2013-2-3
Ja dodam jeszcze,że ważne jest otoczenie w jakim się rozmawia, jakie wrażenie robi na kliencie to otoczenie. Np. firma kosmetyczna nie może rozmawiać z klientami w skromnym lokalu.Futra też nie sprzedaż w bocznej uliczce. A ubezpieczenia ...
  
karski1
21.06.2013 23:30:11
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 321 #1502214
Od: 2012-2-4
Czy oferty mieszkań w Krakowie przedstawione tutaj to dobre oferty?
  
sambodroon
15.10.2013 09:51:12
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #1625305
Od: 2013-10-15
Świetne porady, myślę, że w wielu firmach powinni się tego nauczyć na pamięć, ponieważ obsługa klienta nie stoi na wysokim poziomie, chociaż zdarzają się miejsca, gdzie klienta traktuje się bardzo dobrze wesoły
_________________
Różnego rodzaju militaria oraz ciepłe kurtki zimowe i buty zimowe - http://www.usarmy.pl/
  
Electra29.03.2024 01:30:00
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBSŁUGA KLIENTA » TEGO OCZEKUJĄ KLIENCI...-WSKAZÓWKI DLA SPRZEDAWCÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER | Muzyka Blog


No To Frugo
Sznurkownia.info