Administrator aplikacji internetowych |
Firma biuro Doradztwa i Rehabilitacji Zawodowej poszukuje dla swoich klientów (firm zewnętrznych) pracowników niepełnosprawnych na stanowisko: Administrator aplikacji internetowych. Praca polega na administrowaniu systemami internetowymi, wspieraniu użytkowników mailowo, telefonicznie oraz raportowaniu aktywności użytkowników. Wymagania: - bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych, -znajomość języka SQL szczególnie My SQL, - znajomość HTML, - podstawowa znajomość języka PHP, - komunikatywność, umiejętność pracy zdalnej oraz pracy w zespole wirtualnym, -umiejętność współpracy z osobami bez przygotowania technicznego, -odpowiedzialność, doskonała umiejętność organizacji własnego czasu pracy, -stały dostęp do Internetu Oczekiwania: -orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane schorzenie specjalne) Oferujemy: - umowę o pracę, - wynagrodzenie stale w trzymiesięcznym okresie próbnym, - zadaniowy czas pracy. -praca w formie telepracy Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV oraz skan orzeczenia o niepełnosprawności (lub podanie informacji o stopniu niepełnosprawności, rodzaju schorzenia i okresu ważności orzeczenia) - aplikacje niepełne nie będą brane pod uwagę. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BDiRZ Sp. z o.o. Warszawie przy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.“ Aplikacje proszę kierować na adres rekrutacja@bdirz.pl Tel. Kontaktowy 022- 321-38-30 lub 533-304-533 |