Czy zostawiasz pieniądze na stole? Jak nie stracić klienta? |
Chciałbym odnieść się do nagłówka, ale nie strony tylko oferty reklamowej. Oczywiście, nagłówek to istotna rzecz. Nagłówek powinien być duży i np. czerwony, tak aby przy wejściu na stronę od razu przykuwał Twoją uwagę. Ale nie tylko. Nagłówek powinien również przedstawiać korzyści, jakie Internauta osiągnie przeglądając stronę dalej oraz zachęcać do przejrzenia strony. Jednym z takich nagłówków, reklamowych rzecz jasna, jest nagłówek z zastosowaniem słówka jak. Jednym z typów takiego nagłówka jest: Jak...i... Ten typ nagłówka po słówku jak opisuje aktywnością czytelnika, którą powinien się on wykazać, aby osiągnąć kolejną korzyść automatycznie, opisaną po i. Lepiej zrozumiesz to na przykładach: 1. Jak dobrze się odżywiać i żyć znacznie dłużej. 2. Jak jeździć i spalać mniej. Nie będę się tu więcej rozpisywał, gdyż wiecej informacji przeczytasz w artykule na moim blogu, którego adres zamieszczam poniżej: Jak napisać hipnotyczny nagłówek używając słówka JAK - istnieją 3 sposoby. |