Siła Bloga w docieraniu do klientów |
Ale trzeba pamiętać, że blog nie może od początku reklamować siebie jako "centrum reklamy" lub "ten blog musi sprzedawać odrazu" - najpierw piszemy ogólnie na dany temat, szukamy konkretnych pytań i problemów i odpowiadamy w formie artykułów na blogach. Gdzie szukać pytań i problemów internautów? Na pingerze, twitterze i innych mediach typu socjal Przykładem takiego bloga jest TuTurysta - artykuły są pisane po poszukiwaniach np. w Google Keywords Tools, Pingerze i NK. Artykuł np. o Tunezji powstał ponieważ na Pingerze wiele osób mówiło o tym iż nie ma dobrych poradników o Tunezji - Po napisaniu artykułu oczywiście napisałem krótki wpis na mojego mikrobloga, a link do tego wpisu wysłałem do osób które takiej informacji poszukiwały Dzięki takiemu podejściu do bloga - zwiększyłem liczbę osób powracających na blog ![]() |