Siła Bloga w docieraniu do klientów |
Jak skutecznym narzędziem jest blog przekonałem się przez przypadek. Założyłem bloga na blogspot i opisywałem sposoby czyszczenia i konserwacji tapicerki skórzanej. Ponieważ informacji w owym czasie na ten temat było nie wiele postanowiłem dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem prowadząc bloga na ten temat. Po jakimś czasie okazało się, że blog jest w pierwszej trójce w wynikach google. Każdy kto wpisywał w google hasło Tapicerka Skórzana wpadał na mojego bloga. Miałem coraz więcej zleceń od osób, które czytały mojego bloga. Blog kieruje do mnie klientów każdego tygodnia i dał mi już sporo zarobić. Rekord jaki padł to podad 2000 zł. w 3 godziny. Na bloga trafiła firma, która zleciła mi czyszczenie eko-skóry w restauracji. Najciekawsze jest to, że założenie i prowadzenie bloga pomimo jego skuteczności nic nie kosztuje po za Twoim czasem. Zanim jednak Twój blog znajdzie się wysoko w wynikach google upłynie trochę czasu, ale warto go poświęcić. Prowadzenie bloga ma wiele zalet takich jak: – kreujesz swój wizerunek eksperta w danej dziedzinie – szybko się pozycjonuje – prowadząc bloga ciągle się uczysz i rozwijasz w swoim fachu – jesteś „bliżej” klienta niż firma, która ma str.www i wiele innych. |