Szkolenia z obsługi klienta
Witaj! Bardzo dobry pomysł. Do pracy z klientami trzeba pracowników przygotować, często problemy nie wynikają z ich braku chęci a z niewiedzy, braku doświadczenia. O tym jak wygląda wartościowa obsługa klienta szkolenie takie podpowie https://szkolenia-emka.pl/szkolenia-interpersonalne/profesjonalna-obsluga-klienta/, naprawdę do polecenia. Warto się zgłosić do eMKa Szkolenia i ustalić szczegóły. Oni organizują takie kursy na indywidualne zlecenie klienta, są to szkolenia zamknięte, dla minimum 6 osób. W waszej firmie się sprawdzi, jest 10 pracowników. Szkolenie trwa 8 godzin po 45 minut. Uczy skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem i kontrolowania emocji. Poruszane są kwestie obsługi w znacznie utrudnionych warunkach, takie sytuacje często się zdarzają w firmach i trzeba wiedzieć jak zachować profesjonalizm.


  PRZEJDŹ NA FORUM