Marketerze to jest Polska... Błąd marketerów... reklamy z dźwiękiem itp. |
Od pewnego czasu obserwujemy na stronach polskich reklamy z dźwiękiem, o których na forum już pisałem i które mnie osobiście oburzają, w internecie są też reklam z "uciekającym" krzyżakiem i zasłaniające całą stronę i są też... a w sumie nie będę tego wymieniał bo trochę bym się rozpisał. Zmierzam do tego, że Polscy Marketerzy wprowadzają jakąś nową formę reklam opierają się na badaniach z zza oceanu. Jednak jak już pisałem w innm wątku Polska to nie Ameryka. Reklamy z dźwiękiem są skuteczne w Ameryce z powodu iż są ciekawsze, bardziej dopasowane do zainteresowań i stosowanych z umiarem. Marketerzy są często zdziwieni dlaczego statystki z kampanii dezodorantu STR8 za oceanem są lepsze niż te pokazywane w Polsce. Oto w punktach dlaczego w Polsce jest gorzej (na przykładzie reklam z dźwiękiem STR8) * Reklama pokazywana jest bez przemyślanego targetu (nawet na kobieta.onXt.pl) * Reklama odbiega od ciekawej form zza oceanu * Reklama jest oprócz dźwięku zasłaniała również połowę strony A jak za oceanem: * Reklama była przemyślana i pokazywała się tylko w działach takich jak np. dział sport i ogólnie związanych z mężczyznami czy osobom które na podstawie analizy behawioralnej mogą być zainteresowane tym produktem * Reklama była ciekawa i przyciągała uwagę, a w przepadku zalogowania się na portalu YahXo była indywidualnie dopasowana i zawierała imię... w tym przepadku moje ![]() * Reklama była zwykłym banerem flash, aczkolwiek była widoczna i rzucała się w oczy * I ogólnie treść AUDIO nie odstraszała ![]() A czy Ty masz jakąś opinie? |