Marketerze to jest Polska...
Błąd marketerów... reklamy z dźwiękiem itp.
Od pewnego czasu obserwujemy na stronach polskich reklamy z dźwiękiem, o których na forum już pisałem i które mnie osobiście oburzają, w internecie są też reklam z "uciekającym" krzyżakiem i zasłaniające całą stronę i są też... a w sumie nie będę tego wymieniał bo trochę bym się rozpisał.

Zmierzam do tego, że Polscy Marketerzy wprowadzają jakąś nową formę reklam opierają się na badaniach z zza oceanu. Jednak jak już pisałem w innm wątku Polska to nie Ameryka.

Reklamy z dźwiękiem są skuteczne w Ameryce z powodu iż są ciekawsze, bardziej dopasowane do zainteresowań i stosowanych z umiarem. Marketerzy są często zdziwieni dlaczego statystki z kampanii dezodorantu STR8 za oceanem są lepsze niż te pokazywane w Polsce.

Oto w punktach dlaczego w Polsce jest gorzej (na przykładzie reklam z dźwiękiem STR8)
* Reklama pokazywana jest bez przemyślanego targetu (nawet na kobieta.onXt.pl)
* Reklama odbiega od ciekawej form zza oceanu
* Reklama jest oprócz dźwięku zasłaniała również połowę strony

A jak za oceanem:
* Reklama była przemyślana i pokazywała się tylko w działach takich jak np. dział sport i ogólnie związanych z mężczyznami czy osobom które na podstawie analizy behawioralnej mogą być zainteresowane tym produktem
* Reklama była ciekawa i przyciągała uwagę, a w przepadku zalogowania się na portalu YahXo była indywidualnie dopasowana i zawierała imię... w tym przepadku moje wesoły
* Reklama była zwykłym banerem flash, aczkolwiek była widoczna i rzucała się w oczy
* I ogólnie treść AUDIO nie odstraszała wesoły

A czy Ty masz jakąś opinie?


  PRZEJDŹ NA FORUM