Czym jest kalkulator ROI?
Jak obliczyć Rentowność Kampanii reklamowych?
Jak szacować rentowność kampanii reklamowych za pomocą Kalkulatora ROI?
Czym jest ROI (Kalkulator Rentowności Kampanii reklamowej)




Piotr Majewski opracował Kalkulator Rentowności Kampanii Reklamowej, nazwany skrótowo Kalkulatorem ROI. Jest to bardzo proste i dzięki temu bardzo użyteczne narzędzie w rękach świadomego marketera.

Kalkulator ROI pomoże Ci:

* wstępnie oszacować skuteczność planowanej kampanii reklamowej,
* wybrać najlepszą formę reklamy,
* wybrać najlepsze medium reklamowe,
* wybrać najlepszą treść reklamy.

Dzięki błyskawicznym wyliczeniom Kalkulator ROI ustrzeże Cię przed błędnymi inwestycjami w reklamę a przynajmniej pomoże zminimalizować straty generowane przez nieskuteczne kampanie.

Kalkulator jest arkuszem kalkulacyjnym stworzonym w Excelu. Aby więc z niego skorzystać, wystarczy posiadać Excela (MS Office), Calc (darmowy OpenOffice) lub inny program obsługujący format XLS.

Kalkulator ROI jest darmowy i możesz pobrać go na stronie:
http://www.cneb.pl/download/KalkulatorROI.zip

Oprócz prostoty działania Kalkulator ROI ma jeszcze kilka innych zalet:

1. Oblicza wszystko w locie, więc wyniki pokazuje od razu po wpisaniu danych.
2. Na dole zawiera definicje najważniejszych wskaźników — CR, CTR, CPM, ROI.
3. Każde pole jest opisane w zrozumiały sposób.
4. Jest tak skonstruowany, aby po wydrukowaniu wszystkie obliczenia zmieściły się na 1 stronie A4.

Można więc przygotować obliczenia, wydrukować je, opisać i dołączyć do dokumentów dla osób decyzyjnych lub do analizy wykonanych już kampanii reklamowych.

Mimo prostoty działania tego niezwykle użytecznego narzędzia, trzeba

* umieć się nim posługiwać,
* rozumieć specyfikę różnych form reklamy
* i rozumieć różnych form rozliczania sie za reklamę.

Twoja konkurencja przeczytała również:

Kim jest Piotr Majewski?
Książkę Pana Piotra Majewskiego Czas na E-biznes


  PRZEJDŹ NA FORUM