pozycjonowanie w adwords
Przede wszystkim należy rozróżnić pojęcie pozycjonowania od kampanii reklamowej w Google Adwords. Nie ma czegoś takiego jak pozycjonowanie w Adwords, które zawarłeś w temacie. To zupełnie różne rzeczy, chociaż mogą się uzupełniać i wspólnie pracować na korzyść marki. Oczywiście, można prowadzić kampanię reklamową bez “normalnego” - jak to określiłeś - pozycjonowania. To dobre rozwiązanie dla młodych marek, które dopiero budują swój wizerunek na rynku i potrzebują natychmiastowych efektów, a takie właśnie daje Google Adwords. Od razu po ustawieniu kampanii, opłaceniu stawek i zatwierdzeniu reklam, strona wyświetla się jako link sponsorowany. Nie zgodzę się jednak z opinią mojego przedmówcy, że nikt nie klika w reklamy. Gdyby tak było, właściciele stron internetowych już dawno przestaliby inwestować w działania, które nie przynoszą im żadnej korzyści. Klikalność reklamy jest bardzo łatwo mierzalna, więc nietrudno sprawdzić, jak jest naprawdę.


  PRZEJDŹ NA FORUM