Jak sprawdzić efekty pozycjonowania?
To jeden ze sposobów, dość roboczy wesoły Istnieją też inne narzędzia: płatne i darmowe. Jeżeli nie chcesz generować dodatkowych kosztów, możesz skorzystać z Google Analytics. Musisz tylko zarejestrować stronę w serwisie i zyskujesz dostęp do wielu interesujących z punktu widzenia SEO informacji. Możesz między innymi śledzić liczbę wejść na stronę wraz z informacją, skąd użytkownicy zostali przekierowani (z wyszukiwarki, z innej strony, z mediów społecznościowych). Pamiętaj, że pozycjonowanie jest długotrwałym procesem i nie od razu przynosi efekty, jakich się spodziewamy. Wymaga wytrwałej i systematycznej pracy, również nad aktualizacją treści na stronie, budowaniem sieci linków zewnętrznych. Jeżeli będziesz potrzebowała profesjonalnej konsultacji, zapraszamy do Supremum SEO: https://supremumseo.pl/.


  PRZEJDŹ NA FORUM