Czy Kryzys Cię dogonił?
Idealna strategia na kryzys
Czy dopadła Cię recesja?



Zauważam, że coraz więcej firm wokół dopada recesja i bankrutują.

Nie chcę być złym prorokiem ale teraz przyszedł czas na egzamin przedsiębiorców z tego czy zaplanowali swój sposób działania na takie chwile.

Możliwe wyniki takiego egzaminu będą tylko dwa:

Pierwszy wynik to BANKRUCTWO

Drugi wynik to UTRZYMANIE SIĘ NA RYNKU.


Ale samo utrzymanie się na rynku nie wystarczy choć jest bardzo ważne i od tego zależy nasze być albo nie być.

Żeby osiągnąć dobre wyniki podczas kryzysu należy w miarę dobrze funkcjonować.

Najlepiej zacząć od określenia profilu swojego IDEALNEGO KLIENTA.

Jeżeli stworzymy taki profil to dzięki niemu nie zastanawiamy się długo czy obsługiwać danego klienta czy nie.

Po prostu wiesz kogo chcesz obsługiwać i takich właśnie obsługujesz.
O określaniu profilu swojego idealnego klienta napisałem artykuł tu:
Idealny Klient-Czy takich posiadasz?

Jeżeli posiadasz strategię dla swojego biznesu to na pewno w czasach kryzysu będzie Ci łatwiej przetrwać trudne chwile ponieważ możesz wykorzystać istniejące kontakty z obecnymi klientami dla zapewnienia sobie ciągłego ruchu w interesie.

W strategii również planuje się wyprzedzająco działania na wypadki właśnie recesji. Dlatego biznes strategiczny nie wpada w takich chwilach w panikę tylko realizuje ustalony plan.

O przetrwanie swojego biznesu w trudnych chwilach warto zadbać dużo wcześniej zanim nastąpią takie chwile. Gdy nastąpi kryzys może być za późno na szukanie rozwiązań ratunkowych.

Dlatego gorąco polecam tworzenie strategii dla swoich firm. Dzięki nim łatwiej się rozwijać a w czasie kryzysu mamy większe szanse na przetrwanie bo mamy plan działania, którego nie posiada w większości nasza konkurencja.

Czy zabezpieczyłeś swoją firmę w STRATEGIĘ na obecny kryzys?

Autorem artykułu jest Sebastian Kątek, autor podręcznika każdego sprzedawcy:
http://skocz.pl/zm-strategia2

Źródło: MojaStrategia.pl


  PRZEJDŹ NA FORUM