Jak blog może wpływać na sprzedaż? |
Blog buduje zaufanie. To prawda. Zachęcam do pisania blogów, dlatego że są bardzo wygodne i proste do pisania. Poza tym czytelnicy blogów wiele wybaczają, tzn. w przeciwieństwie do strony WWW, gdzie powinniście pisać wszystko składnie i mieć wszystko bardzo dobrze przemyślane, w blogach dopuszczalne są jakieś pomyłki, drobne wpadki, itd. Blog nie jest z założenia oficjalną publikacją, wiec możecie tam sobie po prostu zacząć pisać. Jeżeli będziecie pisać ciekawie, to zbudujecie sobie zaufanie klientów. Staniecie się ekspertami. Nie musicie jednak świadczycie usług eksperckich. Jeżeli sprzedajecie jakiś produkt i mówicie o nim, to ludzie zaczną Was uważać za ekspertów od tego produktu i chętniej od Was kupią. Dlatego bardzo polecam pisanie blogów, chyba, że ktoś jest zdolny pisać normalne artykuły i stworzyć serwis typu CzasNaE-Biznes czy coś w tym stylu. --------- Piotr Majewski. Specjalizuje się w e-biznesie i marketingu internetowym od 1998 roku. Jest redaktorem CzasNaE-Biznes. Pod takim samym tytułem została wydana jego książka o e-biznesie. Zaprojektował od strony merytorycznej największy program szkoleniowy z zakresu e-biznesu w Polsce - FIRMA XXI WIEKU - z którego skorzystało 1900 osób. Należą do niego również system mailingowy http://impleBOT.pl, oraz platformy sprzedające szkolenia e-learningowe (http://Ekademia.pl) i szablony stron www (http://WebHandel.pl). Źródło: http://ekademia.pl/kurs/cneb |