Pytanie użytkowników o swoją markę w social media :)
Słyszeliście może o największej wpadce w social media w 2015 roku? Sieć australijskich taksówek zapytała swoich klientów na Twitterze o historie z taksówek. Użytkownicy w krótkich tweetach odpowiadali posługując się hashtagiem #YourTaxis. Marka nie cieszyła się pozytywnymi opiniami, a Twitter stał się miejscem, gdzie ludzie mogli w końcu poskarżyć się na nieprzyjemne doświadczenia z przejazdów. W efekcie korporacja otrzymała tysiące negatywnych historii, a spora część z nich mogłaby być wstępem do mrożącego krew w żyłach horroru. Z agencją stojącą za niepowodzeniem szybko zakończono współpracę. Sama korporacja natomiast wydała oficjalne oświadczenie, w którym podkreśla, że wszystkie opinie są dla nich bardzo ważne.
Ja osobiście nie korzystam z twittera i jestem lekko zdziwiona,że aż taki wydźwięk był ze strony klientów. W Polsce twetter jest równie popularny?


  PRZEJDŹ NA FORUM