Zawód: copywriter
Kto to jest copywriter?
Zawód: Copywriter

Pisanie artykułów różnotematycznych na zlecenie firm specjalizujących się w pozycjonowaniu stron to ostatnio całkiem intratne zajęcie dla studentów, samotnych matek i ogólnie ludzi, którzy cierpią na nadmiar czasu. Warunkiem osiągnięcia dobrego zysku z pisania artykułów jest dobra znajomość języka. Sprawne posługiwanie się piórem jeszcze do niedawna było niemal bezużyteczną umiejętnością, a już na pewno nie przynosiło dochodu. Osobiście znam kilku utalentowanych pisarzy, którzy na studiach (na przełomie wieków) przymierali głodem, bo nie potrafili w żaden sposób dorobić. Dziś wystarczy dostęp do internetu i wolne wieczory, aby na zdobyć fundusze na drugie śniadanie, a nawet na towarzyski wieczór od czasu do czasu. Wyspecjalizowanie w tworzeniu contentu niezwykle wzbogaca język i jest doskonałą okazją do poszerzania wiedzy z różnych dziedzin.
Na rynku copywriterów widać konkurencję, która wymusza wysoka jakość oferowanych usług. Są osoby, które oferują już nie tylko pisanie tekstów ale ich umieszczanie w specjalnie tworzonych do tego celu stronach. Co to daje? Specjaliści z branży pozycjonowania stron doskonale wiedzą o co chodzi. Jest to jeden z wielu sposobów na zdobywanie linków pozycjonujących wpływających na pozycję w wyszukiwarkach. Im strona wyżej w wyszukiwarce na interesujące nas frazy, tym większa popularność naszej strony i – w przypadku sklepów internetowych – większe zyski. Wyspecjalizowani copywriterzy piszą naprawdę ciekawe artykuły, które niosą ze sobą wartościowe informacje dla użytkowników internetu.


Podobne Artykuły, książki, czasopisma:
Kto to jest Copywriter?-Artykuł(cz. 2)


  PRZEJDŹ NA FORUM