Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes


Najnowsze posty w dziale Social Media


NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OGÓLNIE O E-BIZNESIE » SIŁA BLOGA W DOCIERANIU DO KLIENTÓW

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Siła Bloga w docieraniu do klientów

  
Eryk
30.09.2010 22:04:44
Grupa: Użytkownik

Posty: 8 #583022
Od: 2010-9-30
Jak skutecznym narzędziem jest blog przekonałem się przez przypadek. Założyłem bloga na blogspot i opisywałem sposoby czyszczenia i konserwacji tapicerki skórzanej. Ponieważ informacji w owym czasie na ten temat było nie wiele postanowiłem dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem prowadząc bloga na ten temat.

Po jakimś czasie okazało się, że blog jest w pierwszej trójce w wynikach google. Każdy kto wpisywał w google hasło Tapicerka Skórzana wpadał na mojego bloga.

Miałem coraz więcej zleceń od osób, które czytały mojego bloga. Blog kieruje do mnie klientów każdego tygodnia i dał mi już sporo zarobić. Rekord jaki padł to podad 2000 zł. w 3 godziny. Na bloga trafiła firma, która zleciła mi czyszczenie eko-skóry w restauracji.

Najciekawsze jest to, że założenie i prowadzenie bloga pomimo jego skuteczności nic nie kosztuje po za Twoim czasem. Zanim jednak Twój blog znajdzie się wysoko w wynikach google upłynie trochę czasu, ale warto go poświęcić.

Prowadzenie bloga ma wiele zalet takich jak:
– kreujesz swój wizerunek eksperta w danej dziedzinie
– szybko się pozycjonuje
– prowadząc bloga ciągle się uczysz i rozwijasz w swoim fachu
– jesteś „bliżej” klienta niż firma, która ma str.www
i wiele innych.
_________________
Pozdrawiam
Grzeszkowiak Eryk
Generator Listy - dowiedz się jak zbudować dużą listę mailingową i na niej zarabiać!
  
Electra29.03.2024 15:21:33
poziom 5

oczka
  
superadmin
01.10.2010 10:44:04
poziom 6



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Darmowe forum - e-biznes

Posty: 1052 #583114
Od: 2008-10-27
Ale trzeba pamiętać, że blog nie może od początku reklamować siebie jako "centrum reklamy" lub "ten blog musi sprzedawać odrazu" - najpierw piszemy ogólnie na dany temat, szukamy konkretnych pytań i problemów i odpowiadamy w formie artykułów na blogach.

Gdzie szukać pytań i problemów internautów?
Na pingerze, twitterze i innych mediach typu socjal

Przykładem takiego bloga jest TuTurysta - artykuły są pisane po poszukiwaniach np. w Google Keywords Tools, Pingerze i NK.

Artykuł np. o Tunezji powstał ponieważ na Pingerze wiele osób mówiło o tym iż nie ma dobrych poradników o Tunezji - Po napisaniu artykułu oczywiście napisałem krótki wpis na mojego mikrobloga, a link do tego wpisu wysłałem do osób które takiej informacji poszukiwały

Dzięki takiemu podejściu do bloga - zwiększyłem liczbę osób powracających na blog oczko
_________________
Blog o WordPress i Marketingu :: Trochę humoru | Fajne wpisy na blogach | Mój MIX
  
Michal
17.10.2010 15:32:35
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #589413
Od: 2010-10-17
Znów się powtórzę blok tak ale nie na początku.
Zacznijcie od budowania listy adresowej.

KLIKNIJ TERAZ!

http://www.internetowezyski.za.pl/

http://www.youtube.com/watch?v=5MBDtQSIJ6A&playnext=1&videos=ZAxtH1XmGME&feature=mfu_in_order
  
Stasiu_Gd
13.01.2011 10:27:57


Grupa: Użytkownik

Posty: 15 #630461
Od: 2010-12-16
Blogosfera umacnia się we wszystkich sferach życia i branżach biznesu. Moim zdaniem każda szanująca się firma powinna mieć blog, ponieważ to nie tylko zbliża firmę do stałych klientów, ale również pomaga znaleźć nowych, tak, jak w przypadku autora tematu. Moim zdaniem blog powinien prowadzić każdy - a już tym bardziej każda firma. Jest w tej sprawie nawet spotkanie we Wrocławiu w ramach social media day - właśnie o blogach firmowych.
  
lik763buj
20.07.2011 14:18:59
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 30 #736794
Od: 2011-7-16


Ilość edycji wpisu: 1
Blog na pewno pomaga w kontakcie między Tobą
a klientem lub firmą a klientem.

Klient może wyrazić na blogu swoje zdanie lub
zadać pytanie w komentarzu. A Ty jako osoba
dbająca o swój wizerunek lub wizerunek firmy
odpowiadasz klientowi.

Dzięki takiemu działaniu buduje się relacja między
firmą a klienem.

Poza tym, jeśli klient w odpowiedzi będzie otrzymywał
praktyczne i przydatne wskazówki może stać się Twoim
stałym klientem.

Serdecznie pozdrawiam,
Łukasz

_________________
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Czy wiesz na czym opiera się skuteczny E-biznes ??...
Squeeze Page, Copywriting, E-book, Blog i co jeszcze ??...
Praktykuj E-Biznes
  
Eryk
02.08.2011 18:09:08
Grupa: Użytkownik

Posty: 8 #743436
Od: 2010-9-30
Blog jest lub może być również świetnym narzędziem do budowania listy adresowej. Jedno drugiego nie wyklucza.
Można budować swoją markę, promować produkty/usługi i jednocześnie budować listę adresową.
_________________
Pozdrawiam
Grzeszkowiak Eryk
Generator Listy - dowiedz się jak zbudować dużą listę mailingową i na niej zarabiać!
  
Ania
19.06.2012 09:05:09
Grupa: Użytkownik

Posty: 14 #959763
Od: 2012-6-19
Witam serdecznie,

nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

Chcielibyśmy nawiązać z Tobą współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny

Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Ty. Dzięki niemu

możesz zarabiać za każdym razem, kiedy Twój fan zrobi u nas zakupy.

Jak możesz nas zareklamować? Mamy dla Ciebie kilka propozycji. Możesz

umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w

publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w

artykule bezpośredni link. Możesz także umieścić na swojej stronie baner

sklepu eobuwie.pl

Masz jakieś inne pomysły na promocję? Opowiedz nam o tym, jesteśmy

otwarci na różne propozycje.

Napisz do nas: partner@eobuwie.com.pl i przedstaw swoją propozycję.
  
Electra29.03.2024 15:21:33
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OGÓLNIE O E-BIZNESIE » SIŁA BLOGA W DOCIERANIU DO KLIENTÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER | Muzyka Blog


No To Frugo
Sznurkownia.info