| |
lalkarz | 26.06.2017 14:25:50 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #2438121 Od: 2017-6-26
| wiem że im więcej fraz zgłosze do pozycjonowania, tym wzrosną koszty ale też prawdopodobieństwo znalezienia się wysoko. ale nie mam pojęcia ile tych słów kluczowych powinienem wybrać. nie chce na spotkaniu z agencją wyskoczyć z jakąś kosmiczną liczbą a nie znam sie na tym dlatego pytam was: ile jest tak w sam raz/ |
| |
Electra | 28.11.2024 15:28:26 |
|
|
| |
solten | 27.06.2017 09:15:31 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 7 #2438245 Od: 2015-11-24
| to chyba nie jest tak że im więcje fraz tym wyżej będziesz, to by było za proste, wystarczyłoby miec odpowiednio dużo hajsu i już top10 |
| |
SupremumSEO | 28.06.2017 13:07:05 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 46 #2438552 Od: 2015-6-25
| Odpowiedź na wiele pytań z zakresu pozycjonowania stron internetowych, w tym również na Twoje brzmi: to zależy. Nie da się stwierdzić, że na przykład 20 słów kluczowych to wybór dobry dla każdego. Należy to rozważać dla każdej strony z osobna, biorąc pod uwagę poziom jej rozbudowania, liczbę podstron, konkurencję. Dobrze, jeżeli tych fraz jest więcej niż 10. Im więcej, tym lepiej, ale tylko pod warunkiem ich odpowiedniego rozmieszczenia na stronie. Tutaj liczy się przede wszystkim gęstość, która nie powinna przekroczyć 8%. Nie martw się, że na spotkaniu z agencją nie będziesz zorientowany w temacie - właśnie po to korzystasz z ich usług, że sam nie znasz się na pozycjonowaniu, a ich obowiązkiem jest dokładne wytłumaczenie Ci, na czym to polega i zaproponowania optymalnej strategii dla Twojej witryny. _________________ Ekspert firmy SupremumSEO - https://supremumseo.pl/
|
| |
lalkarz | 29.06.2017 11:28:38 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #2438856 Od: 2017-6-26
| tak wstępnie sobie wypisałem 14 i pokaże im moje propozycje, zobacze co na to powiedzą. mam na stronie 7 zakładek + “kontakt” to tam prawie nic nie ma |
| |
SupremumSEO | 30.06.2017 10:21:16 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 46 #2439023 Od: 2015-6-25
| Wbrew pozorom zakładka “kontakt” daje duże pole do popisu i jest ważniejsza niż może się wydawać. Zawiera w końcu kluczowe informacje, dzięki którym klienci zainteresowani ofertą będą mogli skontaktować się z firmą. Nazwa firmy, adres korespondencyjny oraz mailowy, numer telefonu - tego nie może zabraknąć. Przyda się także zaznaczenie siedziby firmy na mapie, aby łatwiej było do niej trafić oraz wskazanie dokładnych współrzędnych geograficznych dla podróżujących z nawigacją GPS. Dobrą praktyką jest umieszczenie w tej zakładce formularza kontaktowego oraz linków do profili firmy na portalach społecznościowych. Tak zoptymalizowaną zakładkę z powodzeniem można wykorzystać w pozycjonowaniu. _________________ Ekspert firmy SupremumSEO - https://supremumseo.pl/
|
| |
lalkarz | 03.07.2017 08:32:37 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #2439607 Od: 2017-6-26
| o kurcze, w życiu bym nie pomyślał że to można tak urozmaicić, a ja tam tylko adres mam i logo. ale firma ma też optymalizacje w ofercie to sądze że jeszcze dużo innych rzeczy sie dowiem i sporo u mnie pozmieniają |
| |
Electra | 28.11.2024 15:28:26 |
|
|