Zarobki z dochodowego biznesu, E-biznes darmowe forum, programy partnerskie, sukces i motywacja oraz darmowe porady i pomysły na biznes




NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ECOMMERCE - CZYLI SKLEPY INTRNETOWE » SKLEP INTERNETOWY, PROSBA O PORADE.

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

Sklep internetowy, prosba o porade.

  
Seremida
22.06.2017 12:15:26
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 27 #2437309
Od: 2017-4-21
Moim zdaniem najlepiej postawić na platformy e-commerce takie jak magento platforma , które są dedykowane typowo pod sklepy internetowe. Dzięki nim masz zapewniony odpowiedni hosting oraz wsparcie techniczne przez całą dobę.
  
Electra20.08.2018 12:43:19
poziom 5

oczka
  
RudigerKarton
31.07.2017 12:38:20
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: RudigerKarton

Posty: 7 #2448358
Od: 2017-7-31
    cezarykbone pisze:

    Sklep za 0 zł miesięcznie?
    nie brzmi to dobrze
    w sklep trzeba zainwestować, a najważniejsza inwestycja to wybór oprogramowania.
    Ja pracuje na presta i chwale sobie, trzeba od czasu do czasu dokupić jakiś moduł ale ogólnie jest ok


Dobrze napisane. Nie ma czegoś takeigo jak darmowy sklep. Ja mam dwa sklepy. Jeden na IAI shop, drug na Prestashop. Powiem tak, dla początkujących zalecam Prestę, bo jest bardziej intuicyjna platforma, zaś przy dużych sklepach RedCar, Magento, ew. IAI.
_________________
kartoniarnia.pl
  
Ajlar
03.09.2017 21:07:58
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 191 #2461614
Od: 2016-2-7
A na czym masz te sklepy? VPS? Wystarcza zapewne, prawda? A w jakiej firmie wykupiony? Teraz Statnet - http://www.statnet.pl/ ma niezla oferte - najtansza opcja VPSu u nich to juz 14zl/miesiac - wiec praktycznie grosze. A Ty ile i gdzie placisz, jesli mozna spytac?
  
fase
27.02.2018 10:15:17
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #2522018
Od: 2018-2-27
Nie wiem, czy to aż taka dobra oferta, są lepsze, ale ta rózwnież jest godna uwagi .
_________________
stip.pl

Przejdz do góry strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ECOMMERCE - CZYLI SKLEPY INTRNETOWE » SKLEP INTERNETOWY, PROSBA O PORADE.

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta

Darmowe forum e-biznes (CNNB) - Grupa AG ESSEKER


No To Frugo